Kawusiowy Chart 110ccm + kilka bajerów. Ten jedyny ®
|
Autor |
Wiadomość |
kw112
Chart passione mea, et vita mea

Liczba postów: 2,014
Imię: Michał
Skąd: Różyna
Pojazd: Romet Chart
|
RE: romet chart 210 elektronik By kw112
(19-09-2013 21:00:20)Lagoon napisał(a): Lepsze chłodzenie? Jak dla mnie to Chart ma większą powierzchnię żeber cylindra. Jak uważasz, na pewno będzie mocniejszy nić na fabrycznej, jest więcej "mięsa", można więcej zdziałać. Musiałbyś wtedy uciąć króciec i zrobić na gumową rurkę a wtedy jest problem z wypoziomowaniem gaźnika, bo króciec wypada strasznie nisko. Jak przy tej 70 dowiercisz płuki to już długo nie pojeździ, chyba że na korbie z silnika EBS(Senda).
Korba jest zamówiona z sendy.
Janusz pisał, że w cylku zmniejszy się chłodzenie wewnętrzne, a chłodzenie na ożebrowaniu nie wystarczy. Też sądzę, że chart ma większą powierzchnię chłodzenia, ale jednak jak po jeździe dotknąłem cylinder z sima i cylinder z charta, to ten pierwszy zawsze był chłodniejszy.
Nie jestem za cylkiem ze szwaba, ale jak nie będzie innego wyjścia to trzeba będzie tak zrobić.
20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
|
|
19-09-2013 21:05:59 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: romet chart 210 elektronik By kw112 - kw112 - 19-09-2013 21:05:59
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|