Simson S51 B1-4 by krycha119 :)
|
Autor |
Wiadomość |
Irek
-----
Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
|
RE: Simson S51 B1-4 by krycha119 :)
Ładny i w oryginale; to co lubie
Co do szpilki, nie ma rady. Wiertło 6 lub 6,2mm, rozwiercasz , gwintujesz gwintownikiem 7 x 1 i wkręcasz szpilke od WSK , najlepiej na klej typu loctite słabo albo średniowiążący
Co do stukania, może to być wina zbyt dużego luzu osiowego na wale (źle dobrane lub brak podkładek między łożysko a seger), luz na korbowodzie, kosz może być wycięty tylko ale to by wył przy hamowaniu silnikiem . Jak ma tylko 1mm luzu osiowego to jest prawidłowo.
Samych pierścieni nie zmieniaj, zwyczajne podcieranie dupy szkłem. Cylinder owalizuje sie i założenie nowych pierścieni spowoduje tylko że będzie jeszcze mniej szczelny i szybko stanie sie hałaśliwy
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-09-2013 19:49:41 przez Irek.)
|
|
09-09-2013 19:45:33 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Simson S51 B1-4 by krycha119 :) - Irek - 09-09-2013 19:45:33
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|