Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Rozkręcanie sterów
|
Autor |
Wiadomość |
Wojtek3362
Mechanik

Liczba postów: 1,901
Imię: Wojciech
Skąd: Szwajcariq
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Rozkręcanie sterów
Ściągacz do stalowej korby? HAHA! Po jaką cholerę? Pierwsze słyszę aby kliny ściągaczem wybijać  I jak się nie mylę, to w carbonie i aluminium nie stosuje się klinów, a suporty typu "isis", i nie potrzeba do tego ściągacza. Ale co ja tam wiem...
(31-08-2013 20:48:07)wnusiu94 napisał(a): Natomiast, jeżeli chcesz wyjąć kierownicę z mostkiem, musisz dodatkowo zbić element #2 za pomocą płaskiego wkrętaka i młotka, a następnie odkręcić miseczkę oznaczoną #3.
 taki "fachowiec" z ciebie. Stery nie służą do trzymania mostka, tylko widelca... I to młotkiem jeszcze miseczkę zbijać? Boże...
Mostek naprawdę nie potrzebnie ucinałeś, ale jak już to jak spojrzysz się w środek tej rurki zobaczysz że jest na dole jakiś metalowy element (poświeć sobie latarką), tam wkładasz jakiś pręt czy wkrętak jak ci go nie szkoda i walisz młotkiem aby wybić ten "klin", wtedy bez problemu wyjdą resztki mostka.
Moje pojazdy - Wojtek3362
Pozdrawiam
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-09-2013 22:08:32 przez Wojtek3362.)
|
|
05-09-2013 22:04:50 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Rozkręcanie sterów - Wojtek3362 - 05-09-2013 22:04:50
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|