Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ogar 200] Maxymalny tuning z 223
Autor Wiadomość
Przemi998 Offline
Komarowiec
*


Liczba postów: 5,103
Imię: Przemek
Skąd: Zakrzewo
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
Maxymalny tuning z 223
Zakładam ten temat ponieważ dużo ludzi pyta sie oto ! Smile
A więc Przeglądając internet znalazłem artykuł o tuningu silnika jawy (233). Po przetłumaczeniu wygląda on tak :

Aby uzyskać informacje o edycji 70-J
Silniki te nie mogą być wykorzystywane do wyścigów 50 cm! Korekta opiera się na wymiennych części, zmiana dotyczy tuleje z brązu w korbowodu i tonący w Karter (na ponowny 50cc może wstawić motyl - i remake wstawić brąz Etui na tłok o średnicy Pin 14,10 mm...). Nowelizacja z 1970 cc, konieczne jest dostarczenie cylinder żeliwny z 1950 Jawa Typ 555, która jest tylko leczenie, który pasuje. Różnica między cylinder żeliwny z J 550 i J 555 ma kształt kanałów dolotowych w cylindrze, S 555 ma kształt serca. Kolejnym warunkiem jest symetrii kanału - są uhnuté na jedną stronę - z dala od centrum.

Opis cen poszczególnych części - zmian:
- Korekta korby (korbowody přepouzdření + Klikovky różnicowania lub wymiany Conrod.) W zakresie od 350 - do 1.000 CZK, - CZK
- Kierownik obraca cena Karter 800, - CZK
- Motyl na ponowny 50 cm cena 150, - CZK
- Horseshoe (np. 50 cm) Cena 250, - CZK
- Butle Převrtání żeliwa, średnica 45 mm + Cut War inc. tłok. pierścienie, druty sworzeń tłokowy. bezpieczniki cena 700, - CZK
- Screwed do siły wyższej, 4-6 przepełnienia kanałów, cena 1.750, - CZK
- Shim pod cylinder (stal nierdzewna), cena 450, - CZK
- Aluminiowy blok do cylindra wylotowego cena 150, - CZK
- Aluminiowy blok do cylindra cenę port spożycie 150, - CZK
- Kołnierz do kanału wlotowego precyzyjnych kołnierzy 20 + J, cena 150, - CZK
- Głowica cylindra - te same gwiazdy 50 cm - w tym zmiana wymiarów wewnętrznych. macierzy, 950, - CZK
- Regulacja średnicy tłoka 45, cena 150, - CZK

Aby korzystać z seryjnym gaźnikiem i tłumikiem próbują natryskování teraz - te same dysze cenie J 50-cie

Z powyższego opisu zmian w 70 ml należy dodać:
1) wału korbowego 20 + J
2) Obie centrum J Karter 20 +
3) cylinder z żeliwa J 555
Wykonywaniu tych modyfikacja silnika w zakresie od 8 do 10 KM / 8000 obr / min .., Max docilované prędkości silnika zwykle około 9000 obr / min. / Min., Maksymalna prędkość pojazdu pochodzi od transferu (transfer wtórny). Pojazd jest najbardziej konieczne w celu uzyskania hamulce!
Z poważaniem, Przemi998 Big Grin

Moje Maszyny:
komar 2352
Romet Polo
Sprzedane:
Romet 50 t-1
Romet ogar 205
Jawa kaczka
komar 2330
27-07-2013 21:47:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Maxymalny tuning z 223 - Przemi998 - 27-07-2013 21:47:05
RE: Maxymalny tuning z 223 - stqc - 27-07-2013, 21:51:26
RE: Maxymalny tuning z 223 - Przemi998 - 27-07-2013, 21:53:34
RE: Maxymalny tuning z 223 - Przemi998 - 25-09-2013, 21:00:30
RE: Maxymalny tuning z 223 - afik98 - 25-09-2013, 21:49:11
RE: Maxymalny tuning z 223 - Przemi998 - 25-09-2013, 21:50:53
RE: Maxymalny tuning z 223 - afik98 - 25-09-2013, 21:58:18
RE: Maxymalny tuning z 223 - Przemi998 - 25-09-2013, 21:59:03
RE: Maxymalny tuning z 223 - afik98 - 25-09-2013, 22:06:51
RE: Maxymalny tuning z 223 - Przemi998 - 25-09-2013, 22:08:05
RE: Maxymalny tuning z 223 - afik98 - 25-09-2013, 22:12:07
RE: Maxymalny tuning z 223 - Joker345 - 26-09-2013, 19:21:42
RE: Maxymalny tuning z 223 - Przemi998 - 17-03-2014, 00:21:10




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Remont
Ostatni post: grz3513k
Dzisiaj 19:54:53
» Odpowiedzi: 16
» Wyświetleń: 999
Ogar 205 1987
Ostatni post: romek
Dzisiaj 19:37:59
» Odpowiedzi: 52
» Wyświetleń: 4286
Lagi 50 T-1 w Ogarze 200
Ostatni post: romek
Dzisiaj 19:33:18
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 146
Komar ciężko pali na ciep...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 19:31:55
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 11
Ogar 205 - problemy z bie...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 19:22:02
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 122
Dobry wieczór
Ostatni post: maxior30
Dzisiaj 03:12:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 32
Co to za model składaka?
Ostatni post: maxior30
Dzisiaj 02:41:08
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 53
Jak wyglądały te modele w...
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
Wczoraj 20:01:02
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 52
Wyrobiony rowek na klin w...
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 12:28:44
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 248
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Norweski Zomowiec
16-06-2025 21:33:59
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 955
O tym jak posiadłem FSMa ...
Ostatni post: Retrower
16-06-2025 20:27:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 3098
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Ambero25
15-06-2025 22:48:27
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 303
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: siwy1958
15-06-2025 01:17:43
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 23150
komar 2351
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:43:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 361
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:39:12
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 5533

Reklama