Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Maxymalny tuning z 223
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Zakładam ten temat ponieważ dużo ludzi pyta sie oto ! Smile
A więc Przeglądając internet znalazłem artykuł o tuningu silnika jawy (233). Po przetłumaczeniu wygląda on tak :

Aby uzyskać informacje o edycji 70-J
Silniki te nie mogą być wykorzystywane do wyścigów 50 cm! Korekta opiera się na wymiennych części, zmiana dotyczy tuleje z brązu w korbowodu i tonący w Karter (na ponowny 50cc może wstawić motyl - i remake wstawić brąz Etui na tłok o średnicy Pin 14,10 mm...). Nowelizacja z 1970 cc, konieczne jest dostarczenie cylinder żeliwny z 1950 Jawa Typ 555, która jest tylko leczenie, który pasuje. Różnica między cylinder żeliwny z J 550 i J 555 ma kształt kanałów dolotowych w cylindrze, S 555 ma kształt serca. Kolejnym warunkiem jest symetrii kanału - są uhnuté na jedną stronę - z dala od centrum.

Opis cen poszczególnych części - zmian:
- Korekta korby (korbowody přepouzdření + Klikovky różnicowania lub wymiany Conrod.) W zakresie od 350 - do 1.000 CZK, - CZK
- Kierownik obraca cena Karter 800, - CZK
- Motyl na ponowny 50 cm cena 150, - CZK
- Horseshoe (np. 50 cm) Cena 250, - CZK
- Butle Převrtání żeliwa, średnica 45 mm + Cut War inc. tłok. pierścienie, druty sworzeń tłokowy. bezpieczniki cena 700, - CZK
- Screwed do siły wyższej, 4-6 przepełnienia kanałów, cena 1.750, - CZK
- Shim pod cylinder (stal nierdzewna), cena 450, - CZK
- Aluminiowy blok do cylindra wylotowego cena 150, - CZK
- Aluminiowy blok do cylindra cenę port spożycie 150, - CZK
- Kołnierz do kanału wlotowego precyzyjnych kołnierzy 20 + J, cena 150, - CZK
- Głowica cylindra - te same gwiazdy 50 cm - w tym zmiana wymiarów wewnętrznych. macierzy, 950, - CZK
- Regulacja średnicy tłoka 45, cena 150, - CZK

Aby korzystać z seryjnym gaźnikiem i tłumikiem próbują natryskování teraz - te same dysze cenie J 50-cie

Z powyższego opisu zmian w 70 ml należy dodać:
1) wału korbowego 20 + J
2) Obie centrum J Karter 20 +
3) cylinder z żeliwa J 555
Wykonywaniu tych modyfikacja silnika w zakresie od 8 do 10 KM / 8000 obr / min .., Max docilované prędkości silnika zwykle około 9000 obr / min. / Min., Maksymalna prędkość pojazdu pochodzi od transferu (transfer wtórny). Pojazd jest najbardziej konieczne w celu uzyskania hamulce!
Z poważaniem, Przemi998 Big Grin
Przed jakąś chwilką to samo czytałem loo
Wiem wiem napisałem to w poprzednim wątku żeby koledze pomóc a założe sie na 100% ze tamtego wątka połowa osób nie odwiedziła. Założyłem ten wątek i napisalem to samo żeby pomóc nie ktorym ! Big Grin
Odświeża i Zapraszam do czytania może coś wam się przyda Smile
Kopiuj+wklej+jakieś czeski forum=google tłumacz+kopiuj+wklej=chłopcy rometowcy+wklej= tekst bez sensu
Nie znalazłem to jakeś czeskej stronie przetłumaczyłem kopiowałem i wkleiłem.
Zawsze komuś się przyda.
I proszę nie pisz bezsensownych komentarzy.
Lepiej by było jak by to był oryg tekst to każdy by se przetłumaczył to co chce. I by było z sensem.
Ale ja ułatwiłem sprawę i przetłumaczyłem.
PS: nie rób śmietnika -,-
Mi chodzi o to że jak by był tekst oryg, to by było wiadomo co do czego, wystarczyło by skopiować tylko jedną linijke z tekstu, a jak jest już przetłumaczone to ma to mniejszy sens bo tu kilka polskich słów tu czeskich...
Dobra przetłumaczyłem całe i jakoś nikt się nie czepie tylko ty -,- !?
Chodzi mi o to żeby był ten i ten tekst.
Mógłby to ktoś po polsku napisać? roll
Odswiezam Smile
Przekierowanie