Ocena wątku:
- 1 głosów - 1 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Identyfikacja roweru
|
Autor |
Wiadomość |
buyactivation
Król szosy

Liczba postów: 188
Imię: Szymon
Skąd: Rokietnica / Poznania
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Identyfikacja roweru
(25-05-2013 20:05:19)lukaszek1905 napisał(a): Sołtys, ja właśnie nie mam tego spawu na rurce pod siodłem z rurkami tylnymi! czyli prawdopodobnie 69 rok produkcji? i prawdopodobnie Jagna ale nie w 100%? chcę go odrestaurować zedrzeć farbę do metalu, nałozyć podkład, kolor, i bezbarwny. może ktoś podpowie dokładniej jak to zrobić? nie wiem co zrobić z zaśniedziałą kierownica, oraz korbą z której schodzi chrom, a błotniki aluminiowe co z nimi? wypolerować? felgi chyba były malowane, schodzi tez z nich farba i pełno rdzy, i w ogóle są jakieś bardzo szerokie, nie wiem czy kiedyś takie był felgi czy szeroka oponę założyć?
Rok produkcji 1969 - czyli ZZR. Jeżeli nie będziesz oszczędzać to najlepiej dać ramę i felgi do piaskowania, ale możesz też zmatowić wszystko, a w miejscach, gdzie farba się podnosi, zedrzyj ją do zera. W miejscach gdzie są jakieś rdzawki, oczyść wiertarką z szczotką drucianą/papierem ściernym. Ubytki wyszpachluj. Odtłuść całość. Połóż 2 warstwy podkładu. 2-3 cienkie warstwy podkładu. Bezbarwny. Zaśniedziałą kierownicę i wszystkie chromy posmaruj grubo płynem do czyszczenia CIF (ja używam GIGUŚa z biedronki - 3,20 zł :]) i wiertarką z końcówką ze szczotką drucianą. Umyj ciepłą wodą, suche wypoleruj pastą np. TEMPO. Jeżeli ubytki chromy są duże możesz wymienić elementy, Nowe korby i zębatka to na allegro koszt około 35 zł z przesyłką. Błotniki wypoleruj. Powodzenia w renowacji
!!! WIELKA WYPRZEDAZ !!!
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/EYsw/
Numer 662-296-143
|
|
25-05-2013 21:44:03 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|