Odwrócenie lewarka biegów. Ogar 200
|
Autor |
Wiadomość |
kondzio310
Kondziu

Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
|
RE: Odwrócenie lewarka biegów. Ogar 200
NIe wiem co wy tutaj opisujecie że w 223 jest sprzęgło ciężko wyregulować, przecież to jest dziecinnie proste, tak samo jak regulacja gaźnika Jikov, nie wiem co może być z nim nie tak przecież prostszego gaźnika chyba nie ma, w zasadzie nie ma się co tam zepsuć, a zatkać to się może w każdym gaźniku jak w paliwie jest syf, Ja mam Jikova i do jawki zawsze on będzie dla mnie, Dysze na wierzchu wszystko na wierzchu, dysza sie zapycha, góra 2 minuty i jadę dalej.
A co do lewarka jak kto woli, ale odwrotność biegów w tym silniku jest akurat wygodne, jak i również kopnik z prawej strony mnie nie przeraża, jestem prawo nożny jak siedze na motorze to kopie prawą nogą co jest dla mnie lepsze,
Boszu popuść śruby iskrownika i zobacz czy sie zapłon nie przestawi, żeby zapłon przestawić bez problemu trzeba śruby odkręcić i jak ręką nie idzie, to lekko puknać w obudowe iskrownika i przestawiasz jak chcesz. Jeśli dobrze cię rozumiem, mówiąc o prętach miałeś na myśli Popychacze sprzęgła ?, i na łączeniu nich jest kulka ?, jak dłuższy popychacz się wytrze to czemu by nie można wsadzić drugiej kulki ?
|
|
10-05-2013 22:28:40 |
|
1 osoba postawiła piwo kondzio310 za ten post:1 osoba postawiła piwo kondzio310 za ten post.
Taśma (05-10-2013)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Odwrócenie lewarka biegów. Ogar 200 - kondzio310 - 10-05-2013 22:28:40
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|