Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Odwrócenie lewarka biegów. Ogar 200
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Czy ktoś z was, próbował z lewizny ogara 200 zrobić chodź trochę prawizny??
Ja z próbowałem, i jestem teraz zadowolonym użytkownikiem nowego lewarka biegów!
Aktualnie, 1 bieg jest jak w standardzie wszystkich motocykli... (większości) czyli w dół... A 2-gi i 3-ci bieg do góry... Co jeszcze?! Wygodniej one wchodzą, wykonuje się mniejszy ruch lewarkiem oraz nogą... I wgl. jest praktyczniejsze i wygodniejsze!
U mnie jest to prymitywnie po spawane (brzydko) ale to ze względu że póki go nie pomaluje, to nie biorę się za taki detal.



Jak to zrobić?? Foto raczej mówi samo za siebie... ^^
Minus całej budowy jest taki, że aby odkręcić dekiel, trzeba ściągnąć lewar i kluczem samozaciskowym (bądź inną żabą) odkręcić śrubę... Reszta, to myślę że same plusy...
Taki jest urok już Jaw, że jedynka jest do góry. I to w nich, między innymi, uwielbiam. Wink
ja też uważam że 1 do góry w jawie to zaleta
No ja kiedyś też to uwielbiałem... Bo czułem się takim wyjątkowym... Big Grin
Ale z czasem w końcu mnie to zaczęło denerwować...
(08-05-2013 18:29:37)Boszu napisał(a): [ -> ]No ja kiedyś też to uwielbiałem... Bo czułem się takim wyjątkowym... Big Grin
Ale z czasem w końcu mnie to zaczęło denerwować...

Mnie akurat nie o wyjątkowość kierowcy się rozchodzi, a o wyjątkowość czechosłowackiej myśli technicznej, której sens tkwi właśnie w takich pierdółkach. Wink
(08-05-2013 18:38:22)Taśma napisał(a): [ -> ]Jawa 555(pierwsza wersja 223). Problemem były pękające to cośBig Grin: http://img801.imageshack.us/img801/7456/img8975b.jpg

Sztuki rysunku to się chyba u Jacka Gmocha uczyłeśBig Grin
(08-05-2013 18:38:22)Taśma napisał(a): [ -> ]Kolega mało obeznany w temacie Jawek jest.
No Jawkami nigdy się nie interesowałem... Wink Gdyż wygląd Jawy 50 bardzo mnie odpycha... Tongue A naprawa Pancerki, mnie nerwowo rozbroiła...

(08-05-2013 18:38:22)Taśma napisał(a): [ -> ]Jawa 555(pierwsza wersja 223). Problemem były pękające to cośBig Grin: http://img801.imageshack.us/img801/7456/img8975b.jpg
Hehe, fajny rysunek... Big Grin
I w moim pierwszym prototypie, tez miałem z tym problem. Że ten dospawany kawałek blachy, najpierw się uginał a później urywał. Dlatego zastosowałem aż taką grubą blachę w tym prototypie. ^^ I problem ten ustąpił, a jeżdżę tak już prawie rok.
Bo to właśnie stamtąd podpatrzył pewnie Tongue
(08-05-2013 18:47:02)Norbi96 napisał(a): [ -> ]Bo to właśnie stamtąd podpatrzył pewnie Tongue
Akurat miejsce zamontowania i ogólnie całą budowę, obmyślałem sam... Tongue Biorąc tylko zamysł ogólny, że ma działać tak jak w większości motocykli. Wink
Ja miałem podobnie, na początku dałem zbyt słaby element który tylko sie krzywił. Pózniej poprawiłem kawałkiem grubego pręta :

http://www.bikepics.com/pictures/1036236/
Sorry za mały OffTopic, ale Conqeror polepszyło się coś po zastosowaniu "bananowego" króćca ?
Teraz czekam na odwrócenie startera żeby dało sie go kopać tak jak w Polskich silnikach Big Grin
Ten krociec był stanowczo za długi , a osadziłem na nim gaźnik od wski. Na moje odczucie poprawiła sie elastyka a jak pokombinowałem z dyszą to wzrosły lekko obroty maksymalne. Spalanie 3,5 - 4 litra

Wykonanie było nie za specjalne gdyż nie umiałem wtedy tak cienkich blach spawać, czesto łapało lewe obroty. Wkońcu zakupiłem gaźnik od simsona, może kosztem prędkośc maksymalnej, spalanie zeszło na 2,5- 3 litra.
(09-05-2013 11:48:55)Przemek napisał(a): [ -> ]Teraz czekam na odwrócenie startera żeby dało sie go kopać tak jak w Polskich silnikach Big Grin

No pewnie, i będą awaryjne jak polskie. Tego nikt z użytkowników 223 nie chce.
Stron: 1 2
Przekierowanie