Odwrócenie lewarka biegów. Ogar 200
|
Autor |
Wiadomość |
Boszu
Bo na gumie, latać umie!

Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
|
RE: Odwrócenie lewarka biegów. Ogar 200
(09-05-2013 15:18:00)Taśma napisał(a): (09-05-2013 11:48:55)Przemek napisał(a): Teraz czekam na odwrócenie startera żeby dało sie go kopać tak jak w Polskich silnikach 
No pewnie, i będą awaryjne jak polskie. Tego nikt z użytkowników 223 nie chce.
223 są mniej awaryjne niż 023...  Tyle że o 223 trzeba dbać, i ciągle doglądać czy wszystko jest tak jak ma być... A w 023 to zapłon może być odkręcony, platyny zwarcie robić, sprzęgło może być spalone, świeca z przerwą gdzie żyletka wejść nie chce, a i tak pojedzie.  A w 223 jak jest źle coś ustawione, to już nie pojedzie, albo nie ma połowy mocy...
W tym 223 jak już tutaj nie raz pisałem, skrzynie ma nie do zajechania! Biegi można bez sprzęgła wbijać na gazie i na chama, i nic mu nie będzie! A w 023 wystarczy czasem lekkie szarpnięcie i 1 biegu już nie ma... I co do sprzęgła w 023... Ustawić łatwo, ale łatwo też spalić! W 223 ustawić trudno, ale spalić ciężko! A o zapłonie nie mówię! W 223 10x prościej ustawić jest zapłon, 20x prościej ustawić platyny które w każdej chwili można doglądnąć odkręcając max 3 śrubki. Jedyny największy, a wręcz masakryczny problem 223 i minus, to gaźniki... Porażka z jaką się w żadnym silniku nie spotkałem! I to przez nie jest 90% usterek 223... Bo albo za dużo paliwa, albo pływak nie ustawiony, albo dysza zapchana albo przepustnica bądź iglica się dupcy...
I przy czasie zrobię porównanie 223 i 023 na których spędziłem już ponad 10 lat... W tym z 5-6 lat na 023, a 4-5 lat na 223... W tym miałem dwa 023 swoje i dwa 223 swoje... (nie mówiąc o tych, nie swoich...)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-05-2013 15:48:08 przez Boszu.)
|
|
09-05-2013 15:45:35 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Odwrócenie lewarka biegów. Ogar 200 - Boszu - 09-05-2013 15:45:35
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|