Romet Komar 2350 :)
|
Autor |
Wiadomość |
Romeciarz351
Mechanik z powołania
Liczba postów: 424
Imię: D
Skąd: jestem?
Pojazd: Inny
|
RE: Romet Komar 2350 :)
No teraz to komarka poleruje czyszczę felgi silnik w remoncie myślę że w połowie maja będzie zrobiony, bo mam szkołę, 2 gimnazjum.Ile tak na oko mógłbym za niego wziąć, sa w nim oryginalne części:
-łożyska FŁT Kraśnik na wale i na skrzyni(zero luzów)
-plomby nie ma, ale jest maźnięty taką zieloną farbą z tyłu silnika
-silnik 99% oryginał(teraz wymienię kilka części, w tym:pierścienie, simmeringi, klin na wale oraz uszczelki, rozpoławiać nie będę, bo wał bez luzów i łożyska też)
Takie moje ważne pytania to takie, jak ustawić zapłon oraz co to za farba z tyłu silnika(daję zdjęcie, zapłonu ustawić nie umiem).
Czy jak tłok będzie w GMP, to platynki będą rozwarte na 0,4 mm?
Lub czy jak tłok będzie 3 mm przed GMP to dopiero platynki będą 0,4mm?
SORRY, ALE NIE UMIEM USTAWIAĆ ZAPŁONU, WIĘC PROSZĘ O WYROZUMIAŁOŚĆ-Moje GG 832992
PS:Jak dzisiaj wbijałem Simmeringi, to ciężko weszły ale weszły-nie smarowałem warg olejem-czy będą trzymały???)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-04-2013 18:29:31 przez Romeciarz351.)
|
|
24-04-2013 18:28:06 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet Komar 2350 :) - Romeciarz351 - 24-04-2013 18:28:06
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|