Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kilka pytań o oryginalność części...
Autor Wiadomość
Umberto Offline
Nowy
*


Liczba postów: 29
Imię: Hubert
Skąd: Środkowopomorskie
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
Kilka pytań o oryginalność części...
Jako że to mój pierwszy post- zatem...
Witam Wszystkich Serdecznie.
Trafił mi się w spadku po dziadku Komar 3 2350 rok 1973. Dziadek kupił go nowego, najeździł niecałe 3500kmSmile
Chcę go zrobić na "cacy" zostawię jednak kilka dziadka patentów- np. mocowanie wózka- wózek też posiadam...
Proszę jednak o info czy:
1. Tylny amortyzator to oryginał? Z tego co już zdążyłem wyczytać, to chyba tak, jednak wolę mieć pewność? Warto go szczotkować, szlifować, do stanu pierwotnego?
2. Czy tylny chlapacz to oryginał?

3. To chyba radosna twórczość dziadka? Te klocki drewniane?

4. Co to za smarki spawów na tylnym widelcu? można to zeszlifować? (to z lewej strony)

5. Tylny błotnik jest nitowany i łączony blaszką, dodatkowo trochę powyginany z pierwotnej krzywizny, zastanawiam się, czy to robić (spawanie to nie problem- mam dostęp do migomatu) ale najbardziej sprawa blacharska mnie zastanawia? Z jednej strony, chciałbym to zostawić w oryginale, ale z drugiej za 30zł można kupić w dużo lepszym stanie.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-02-2013 16:00:51 przez Umberto.)
10-02-2013 15:59:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Kilka pytań o oryginalność części... - Umberto - 10-02-2013 15:59:31




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 16:37:37
» Odpowiedzi: 266
» Wyświetleń: 30369
Instrukcje do Rometów
Ostatni post: romek
Wczoraj 16:58:01
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 69920
Komar 2352 1984r
Ostatni post: jacomoto
Wczoraj 11:49:28
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 467
[K] Mocowanie tłumika oga...
Ostatni post: KubaOg
13-11-2025 23:44:28
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 313
Kartery S38ZB4
Ostatni post: Szczepan
13-11-2025 12:36:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 116
Dezamet 019 regeneracja g...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
13-11-2025 09:23:48
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 527
Co to za rower ZZR
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
12-11-2025 23:29:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 102
Romet 50-T1 Tramwajarza
Ostatni post: tramwajarz
12-11-2025 22:39:57
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 6074
Rejestracja Komara 2350
Ostatni post: Szczepan
12-11-2025 22:23:25
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 211
Romet 50-T1 by sbanys
Ostatni post: sbanys
11-11-2025 22:16:58
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 206
Romet kadet kopniak łapie...
Ostatni post: Merfix
11-11-2025 21:14:47
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 319
silnik dezamet 029
Ostatni post: Norweski Zomowiec
11-11-2025 16:05:36
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 10146
Liczba oktanowa a ustawie...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
11-11-2025 01:38:34
» Odpowiedzi: 67
» Wyświetleń: 10473
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: romek
11-11-2025 01:20:56
» Odpowiedzi: 61
» Wyświetleń: 5527
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: romek
09-11-2025 10:34:31
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 8499

Reklama