Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kilka pytań o oryginalność części...
Autor Wiadomość
Umberto Offline
Nowy
*


Liczba postów: 29
Imię: Hubert
Skąd: Środkowopomorskie
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
Kilka pytań o oryginalność części...
Jako że to mój pierwszy post- zatem...
Witam Wszystkich Serdecznie.
Trafił mi się w spadku po dziadku Komar 3 2350 rok 1973. Dziadek kupił go nowego, najeździł niecałe 3500kmSmile
Chcę go zrobić na "cacy" zostawię jednak kilka dziadka patentów- np. mocowanie wózka- wózek też posiadam...
Proszę jednak o info czy:
1. Tylny amortyzator to oryginał? Z tego co już zdążyłem wyczytać, to chyba tak, jednak wolę mieć pewność? Warto go szczotkować, szlifować, do stanu pierwotnego?
2. Czy tylny chlapacz to oryginał?

3. To chyba radosna twórczość dziadka? Te klocki drewniane?

4. Co to za smarki spawów na tylnym widelcu? można to zeszlifować? (to z lewej strony)

5. Tylny błotnik jest nitowany i łączony blaszką, dodatkowo trochę powyginany z pierwotnej krzywizny, zastanawiam się, czy to robić (spawanie to nie problem- mam dostęp do migomatu) ale najbardziej sprawa blacharska mnie zastanawia? Z jednej strony, chciałbym to zostawić w oryginale, ale z drugiej za 30zł można kupić w dużo lepszym stanie.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-02-2013 16:00:51 przez Umberto.)
10-02-2013 15:59:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Kilka pytań o oryginalność części... - Umberto - 10-02-2013 15:59:31




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 200 z gaźnikiem 16n1...
Ostatni post: maticzekk
Dzisiaj 00:25:37
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 95
Gaźnik zalewa silnik Ogar...
Ostatni post: cebula642
Wczoraj 23:25:14
» Odpowiedzi: 16
» Wyświetleń: 635
Ogar 205 prędkość
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 23:13:52
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 38
Romet 50 T-1 od znajmowgo
Ostatni post: romek
Wczoraj 22:09:00
» Odpowiedzi: 40
» Wyświetleń: 10211
Słabe sprężanie komar 017...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 21:22:35
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 297
50-TS-1 prototyp - buduje...
Ostatni post: Jorginsson
Wczoraj 01:54:46
» Odpowiedzi: 141
» Wyświetleń: 69284
Komar przednie zawieszeni...
Ostatni post: Dinozaur
06-05-2025 15:40:04
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 353
Ogar 200
Ostatni post: grz3513k
06-05-2025 11:14:45
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 241
Mocowania błotnika komar ...
Ostatni post: Dinozaur
06-05-2025 01:27:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 345
Określenie roku produkcji
Ostatni post: kacperjawa123
06-05-2025 00:34:07
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 236
Wigry 3 średnica rur ramy
Ostatni post: wigryman
05-05-2025 20:37:24
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 167
Ogar 205 1987
Ostatni post: Bob_Harley
05-05-2025 19:02:59
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 1802
Od jakiego roweru jest te...
Ostatni post: nava_5
05-05-2025 15:18:36
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 144
Które magneto do komara c...
Ostatni post: mateuszf
05-05-2025 13:54:52
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 555
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: Franek P
04-05-2025 23:28:51
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 3443

Reklama