| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					komar, silnik s38 
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		Norbi 
 
 
		
			Uczeń 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 217 
Imię: Norbert 
Skąd: Zwoleń 
Pojazd: Romet Komar 
	
		
	 | 
	
		
			
komar, silnik s38  
			 
			
				Witam, mam dziwny problem z komarkiem. Ostatnio robiłem generalkę w moim silniku,wymieniłem łożyska, simeringi, tarcze sprzegła, no wszystko co było zużyte. Zadowolony wkładam silnik w ramę, po drobnych regulacjach odpala ale są problemy: 
Gdy go już odpalę to nie ma niskich obrotów, tylko takie jak dostaje lewe powietrze, chodzi sobie sam na wyższych i gdy dodam od razu gazu to albo nie reaguje albo się dusi, gdy dodam powoli to wejdzie już na te wysokie i będzie chodził, nawet nie przerwie. Dostaje gdzieś lewe powietrze bo jak zatkam ręką filtr to chodzi i wtedy ma niskie obroty takie jak powinien mieć i próbuje dodać gazu to momentalnie gaśnie. Wkręcę go manetkom na te wysokie obroty i wrzucę bieg to nie ma siły jechać, gaśnie. Zauważyłem też, że czasami widać jak z filtra leci dym. Zimny czy ciepły to aby dostanie paliwa to pali leciutko.  
Co to może być? co do lewego to na łączeniu gaźnika z cylkiem to jest dobrze uszczelnione, simeringi nowe jak i uszczelka pod cylindrem, gdzie jescze może ciągnąć to lewe? 
I jeszcze jak założę tłumik to nie chce palić tylko, a gdy tylko zdejmę kolanko pali na dotyk? 
Proszę o pomoc,
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 07-02-2013 21:52:07 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
		
		
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
komar, silnik s38  -  Norbi - 07-02-2013 21:52:07 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |