| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Mój Mińsk!
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		Artur 
 
 
		
			Zachmurzony 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,356 
Imię: Artur 
Skąd: Poznań 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Mój Mińsk! 
			 
			
				Prób dzień kolejny - sprawdzałem na różnych świecach, bez różnicy. Kompresję ma dobrą, iskra skacze w świecy, jest niebieska lub fioletowa (zależnie, jaka świeca). Kopię, kopię, przelewam gaźnik, przedmuchuję silnik, nic. W końcu podlałem paliwa do cylindra, odpalił za jakimś siódmym kopnięciem (ale nie wiem, czy to ma jakiś związek - po tylu kopach to to paliwo już wyfrunąć powinno), jak się gazuje - to chodzi, jak pozostawi na wolnych - pomału zwalnia, aż w końcu pyrkocze i gaśnie. Przy rozkręceniu obrotów na najwyższe (sąsiedzi mnie skrzyczą za hałas i "smród", aczkolwiek z tych silników to w miarę przyjemny zapach jest, w przeciwieństwie do smrodzących nowoczesnych) mam wrażenie, że sobie przerywa od czasu do czasu (nie jest to systematyczne, nie cały czas - ot tak, czasem na ułamek sekundki, jakby dla zabawy). I teraz mam pytanie - od razu kupować nowy moduł/cewkę, próbować regulować zapłon, czy może od razu wyczyścić gaźnik i jego regulować (w końcu filtra paliwa to nie ma)?
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 02-01-2013 22:57:20 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Mój Mińsk! -  Artur - 02-01-2013 22:57:20 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |