Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Jak przerobić cylinder z charta na 50/4 ?
Autor Wiadomość
Wissner Offline
Chart 80ccm/13PS
*


Liczba postów: 110
Imię: Kacper
Skąd: się biorą dzieci? :D
Pojazd: Romet Chart
Post: #9
RE: Jak przerobić cylinder z charta na 50/4 ?
Tokarz i okna w cylindrze i kanały w ożebrowaniu? brawo! :F
Grzejesz cylinder na kuchence gazowej, najlepiej tak żeby grzało na żebra a nie na tuleje.
Wybijasz, płuki dodatkowe najlepiej zrobić obok tych seryjnych w stronę kanału ssącego.
Bierzesz punktak, punktujesz gdzie chcesz je mieć, najlepiej na tej samej wysokości lub 1mm wyżej, wiercisz, piłujesz kształt i kąt wpadania mieszanki, niech będą minimalnie mniejsze bo musisz wiedzieć gdzie chodzą zamki pierścieni, robisz kanały w ożebrowaniu, trzeba je spasować z oknami, tuleja do zamrażarki na 3 godziny, po 3 godzinach grzejesz ożebrowanie, jak jest gorące to bierzesz szybko tuleje i wkładasz w cylinder, póki wchodzi lekko ustawiasz równo tak jak ma być tuleję względem ożebrowania, żeby wszystko się zgrało, no i do szlifu bo po wybiciu warto robić szlif, no i cieszysz się 50/4 Big Grin a i pamiętaj żeby nie robić za dużych okien bo Ci wypadnie na zamku i będziesz miał lipe chyba że założysz tłok na odwrót żeby zamki chodziły po obu stronach wydechowego jak np w simsonie Big Grin pozdro Tongue

28-11-2012 22:22:32
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Jak przerobić cylinder z charta na 50/4 ? - Wissner - 28-11-2012 22:22:32




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Słabe sprężanie komar 017...
Ostatni post: Dinozaur
Dzisiaj 00:28:11
» Odpowiedzi: 19
» Wyświetleń: 387
Gaźnik zalewa silnik Ogar...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 12:39:24
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 700
Ogar 205 prędkość
Ostatni post: Szymon_komar
Wczoraj 08:34:52
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 116
Ogar 200 z gaźnikiem 16n1...
Ostatni post: maticzekk
Wczoraj 00:25:37
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 132
Romet 50 T-1 od znajmowgo
Ostatni post: romek
07-05-2025 22:09:00
» Odpowiedzi: 40
» Wyświetleń: 10276
50-TS-1 prototyp - buduje...
Ostatni post: Jorginsson
07-05-2025 01:54:46
» Odpowiedzi: 141
» Wyświetleń: 69348
Komar przednie zawieszeni...
Ostatni post: Dinozaur
06-05-2025 15:40:04
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 404
Ogar 200
Ostatni post: grz3513k
06-05-2025 11:14:45
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 280
Mocowania błotnika komar ...
Ostatni post: Dinozaur
06-05-2025 01:27:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 353
Określenie roku produkcji
Ostatni post: kacperjawa123
06-05-2025 00:34:07
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 287
Wigry 3 średnica rur ramy
Ostatni post: wigryman
05-05-2025 20:37:24
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 190
Ogar 205 1987
Ostatni post: Bob_Harley
05-05-2025 19:02:59
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 1839
Od jakiego roweru jest te...
Ostatni post: nava_5
05-05-2025 15:18:36
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 174
Które magneto do komara c...
Ostatni post: mateuszf
05-05-2025 13:54:52
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 578
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: Franek P
04-05-2025 23:28:51
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 3449

Reklama