Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szlif czy części. Komar 2352
Autor Wiadomość
marecki Offline
Nowy
*


Liczba postów: 107
Imię: Marek
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
Szlif czy części. Komar 2352
Witam. Otóż w moim Komarku zdałoby się zrobić szlif, ponieważ słabnie na drugim biegu, jest po prostu lekko zajeżdżony. I teraz pytanie do Was, co się lepiej według Was opłaca? Robienie szlifu obencego cylindra, dobranie tłoka i pierścionków czy po prostu wymiana na nowy tłok , cylinder, pierścienie no i sworzen. Tylko nie wiem jak to się ma do korbowodu - czy go można zostawić? Ceny szlifu są nie wiele tańsze od zakupu nowych części. Dodam, że silnik to "kwadraciak" dwubiegowy z biegami w nodze. Czekam na odpowiedzi i pozdawiam Smile
27-05-2015 14:15:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
ZaliXon19 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 123
Imię: Tobiasz
Skąd: Łiskonsi
Pojazd: Romet Komar
Post: #2
RE: Szlif czy części. Komar 2352
Szlif bd lepszym rozwiazaniem z powodu iż wykonanie nowych cylindrów daje wiele do zyczenia
27-05-2015 18:29:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo ZaliXon19 za ten post.
dlugiLBN Offline
Lakiernik
*


Liczba postów: 699
Imię: Daniel
Skąd: Lublin
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #3
RE: Szlif czy części. Komar 2352
Szlif i oryginalne części,bo co Ci po szlifie jak będzie chiński tłok Undecided

Po po 7 latach i 20 benzyniakach kupiłem diesla :F

I NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIE Big Grin

BMW E32
CIVIC EJ9

Komar 2350 w trakcie kompletowania
Ogar 200 w całości do remontu
27-05-2015 18:37:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo dlugiLBN za ten post.
Ziomek Edek Offline
Inspektor rowów przydrożnych
*


Liczba postów: 207
Imię: Łukasz
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #4
RE: Szlif czy części. Komar 2352
Tak jak koledzy wyżej. Aczkolwiek możesz kupić zestaw almotu. Dobra firma. Miałem ich cylindry w ogarze i w wsk. Dość dobre wykonanie brak efektu puchnięcia tłoka, same plusy. Znajomy ma w komarze cylinder almot i tłok almot, przejechał 10kkm, a cylinder w bdb stanie. Ja bym zrobił tak: kupiłbym nowy cylinder i zostawił stary na zapas. Jak któryś zajeździsz to zmiana i dalej jeździsz. Co do wału. Jak ma luz góra-dół lub któryś z czopów jest wytarty to oddaj do regeneracji. Luz na boki jest dopuszczalny.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-05-2015 19:31:07 przez Ziomek Edek.)
27-05-2015 19:25:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
marecki Offline
Nowy
*


Liczba postów: 107
Imię: Marek
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet Komar
Post: #5
RE: Szlif czy części. Komar 2352
Almot - dzięki za konkret, zapamiętam Smile Chyba własnie poszukam części nowych, ponieważ na 100% nie wiem czy nie było nigdy robionego szlifu już w owym Komarze, bo nie mam go od nowości, nawet od znajomego. Kupiony z "niewiadomą przeszłością" więc chyba pozostają częsci nowe.. Właśnie boję się o jakość, ale jeśli są jakieś sprawdzone to nie jest źle.
28-05-2015 11:29:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Kupię wkład przełącznika ...
Ostatni post: Blusik
Dzisiaj 21:46:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 3
Kto jeszcze robi szlify c...
Ostatni post: Wodnik
Dzisiaj 21:29:13
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 136
Romet ogar 205 - platynki...
Ostatni post: Wodnik
Dzisiaj 21:19:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 20
Jaki rozmiar dętek i opon...
Ostatni post: KacperZawidzki
Dzisiaj 18:18:00
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 15
Linka gazu - długość
Ostatni post: maciek4373
Dzisiaj 16:14:16
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 2294
Mój kochany Ogar 205
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 22:12:10
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 60
Poszukuję wszelakiej doku...
Ostatni post: przemekprzybysz52
Wczoraj 21:26:53
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 42
Katalog części zamienych ...
Ostatni post: przemekprzybysz52
Wczoraj 21:23:03
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 13066
Witam wszystkich
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 20:17:13
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 48
Romet ogar 200 brak mocy
Ostatni post: pro_siaty
Wczoraj 19:33:37
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 57
Tuleje rozporowe pomiędzy...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 17:53:10
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 69
Remont silnika 019
Ostatni post: gabriel0
11-05-2024 23:46:04
» Odpowiedzi: 20
» Wyświetleń: 1488
Romet Polo
Ostatni post: jahu1000
10-05-2024 21:35:37
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 95
Licznik nabija źle kilome...
Ostatni post: Spaceman164
10-05-2024 20:41:15
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 187
Moc silnika 023
Ostatni post: tomangelo
10-05-2024 20:34:03
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 369

Reklama