Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Brak maksymalnej mocy, przerywanie po krótkiej przejażdżce
|
Autor |
Wiadomość |
Fearevil
Nowy

Liczba postów: 23
Imię: Krycha
Skąd: Poznań
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Brak maksymalnej mocy, przerywanie po krótkiej przejażdżce
(03-10-2025 01:42:09)Bob_Harley napisał(a): za duża moim zdaniem, raczej bym celował w jakies 72 moze 75 max
Jestem po teście dysz i teraz Bob uważaj:
70- świeca brązowa- 49 kph
75- świeca brązowa- 53 kph
80- świeca brązowa- 53 kph
85- świeca brązowa- 53 kph
90- świeca brązowa- 53 kph
95- świeca czarna - 37 kph
Sprawdzone również kilka filtrów powietrza o różnej wielkości.
Jutro z rana wjeżdża poprzedni cylinder z tłokiem i może dla porównania gaźnik BVF 16. Zobaczymy co będzie.
|
|
03-10-2025 22:50:34 |
|
|
Fearevil
Nowy

Liczba postów: 23
Imię: Krycha
Skąd: Poznań
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Brak maksymalnej mocy, przerywanie po krótkiej przejażdżce
(04-10-2025 17:05:44)Norweski Zomowiec napisał(a): wynik ok, ale problem tutaj z spalaniem
u mnie honda dio z dyfuzorem i dyszą 82 osiągał 80km/h mierzone gps oraz ładnie staje na koło - co z tego, gdy spalanie wychodziło 8l na 100
a jaki squish masz?
Nie mierzyłem nigdy squisha- nie wiem jaki jest.
Co do spalania, to na pewno zrobię test, żeby się przekonać jak to wygląda, zwłaszcza, że wreszcie można tym normalnie jeżdzić.
Z resztą jak obecny zestaw jest ok, to będę w najbliższym czasie jeszcze sprawdzać dysze, bo wcześniejsze testy dysz były robione na cylku po portingu...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-10-2025 17:16:56 przez Fearevil.)
|
|
04-10-2025 17:15:47 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|