Romet Ogar 205 - usprawnienia silnika
|
Autor |
Wiadomość |
seba101626
Nowy

Liczba postów: 12
Imię: Sebastian
Skąd: Pszczyna
Pojazd: Romet Ogar 205
|
Romet Ogar 205 - usprawnienia silnika
Witam
Taki temat już na pewno był, ale... Tak jak w temacie chciałbym poruszyć temat usprawnień silnika w Ogarze 205 (najzwyklejszy 2 biegowy). Co mam m. in. na myśli:
- zastosowanie pełnego wału bez nacięć bocznych
https://www.jackmotors.pl/oldtimer/wal-k...aign-id=20
- rozwiercenie kanałów w karterach - ponoć wystarczy o 1 mm żeby urosła moc o 1 KM, czyli bardzo dużo
- racjonalne powiększenie fabrycznego cylindra
- zmiany w gaźniku
Dla jasności, nie chcę się z nikim ścigać ani tworzyć coś dziwacznego, ale te niecałe 2 KM to jednak trochę mało zwłaszcza, że m. in. niemieckie motocykle o tej samej pojemności są nieporównywalnie szybsze i mocniejsze, mają 5-6 KM czyli tyle co WSK 125...
Pozdrawiam
|
|
Dzisiaj 18:34:00 |
|
|
MacRoial
Uczeń

Liczba postów: 217
Imię: Ben
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Romet Ogar 205 - usprawnienia silnika
Jeszcze trzeba by założyć gaźnika dellorto jak pisze Romek i podnieść okno wydechowe na 30 mm, może zwiększyć kompresje ja bym jeszcze cdi dodał.
Sprzęty:
Romet Ogar 205, Romet 2375, Romet 50 T-1, Romet Komar 2350, Romet Komar 2351, Romet Kadet 780, Romet Kadet 780, Jawa 50 23p, Jawa 50 20p, Jawa 50 21p, Jawa Babetta 207, ZVL Babetta 215, Riga Delta RMR 24, Riga Delta RMR 24, Ardie VF 125,
|
|
Dzisiaj 21:58:23 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: Piotrekdriver1 , 2 gości
|
|