| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Romet Ogar 200 cieknący gażnik
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		Dinozaur 
 
 
		
			Uczeń 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 173 
Imię: Jarek 
Skąd: Wroclaw 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Ogar 200 cieknący gażnik 
			 
			
				Skoro 'stary' gaznik sie zalewal, ciekl i 'nowy' tez, to wytlumaczenie jest jedno : zle zamocowany kolektor dolotowy gaznika - do cylindra [ np. na grubej, miekkiej uszczelce ], zle zamocowany gaznik do kolektora - tez byc moze na zbyt grubej uszczelce 'korkowej', za miekkiej lub - poluzowane sruby silnika z tylu bloku / skrecajace silnik do ramy. 
Wszystkie uszczelki pomiedzy gaznikiem - kolektorem - a silnikiem / musza byc twarde, z 'klingeritu' lub podobnego materialu, zeby polaczenie srubkami czy szpilkami bylo sztywne, nic nie moze drgac / wpadac w rezonanse mechaniczne, itp. - gaznik i krociec ssacy nie moga sie 'telepac rezonansowo' w trakcie pracy silnika, a silnik - musi siedziec w ramie 'na sztywno', nie moze drgac na srubach laczacych rame, bo jak na luznych srubach wpadnie w rezonans - to zaden plywak z iglica nie zatrzyma cieknacego paliwa do komory plywakowej gaznika, niestety...  
Chyba, ze silnik ma mocowanie do ramy na 'silentblokach' / tulejkach gumowo - stalowych i sa juz wybite - luzne ? 
Pozdrawiam.
			 
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-01-2025 16:05:11 przez Dinozaur.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 16-01-2025 16:02:20 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |