| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Romet 50 T-1 od znajmowgo
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		Deecuu 
 
 
		
			Mechatronik 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 255 
Imię: Paweł 
Skąd: Okolice Rzeszowa 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
Romet 50 T-1 od znajmowgo 
			 
			
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 27-11-2022 22:38:52 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
		
		
	
		
		romek 
 
 
		
			019 rzondzi 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,794 
Imię: Marcin 
Skąd: NOS 
Pojazd: Romet Komar 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet 50 T-1 od znajmowgo 
			 
			
				Jak dla mnie to pierwotnie był Romet 2375 
Wskazuje na to rocznik, dzwonek rowerowy (choć dziurki pod uchwyt baterii są ale to nie znaczy że uchwyt był ) oraz to że mocowanie tłumika wygląda jakby było pod tłumik od 2 biegowca popatrz sobie jak to powinno wyglądać 
 
Wiem że nie ma rurki w ramie, ale tutaj jest taki sam  http://oldtimerbazar.pl/motocykle/1981-r...-ccm-17-km
Tłumik zamontowany to chyba od T1 oryginalny
 
Jak dla mnie to silnik 3 biegowy zawitał tam później razem z tłumikiem, chociaż w tym burdelu wszystko możliwe łącznie z tym że takie coś wyszło z fabryki
 
Ale nie wiem na ile w Dezamecie numery szły po kolei, ja mam w T1 z 1982 numer silnika 163453, chromowany tłumik też raczej jest wcześniejszy ale tej wiedzy nie mam jak z tym było
 
Może ktoś miał starsze T1 i wymienił ramę bo mu pękła na przykład
 
Amory tylne też są starszego typu, zmiana była chyba w 1981 i były takie jak w ogarze
 
Rzuć okiem jeszcze na spód licznika jaka tam data i na ślimak choć pewnie też wymieniane
 
A może numery bite , akurat na tym zdjęciu ich nie widać tam gdzie powinny być?
			  
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-11-2022 23:10:04 przez romek.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 27-11-2022 23:06:55 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		romek 
 
 
		
			019 rzondzi 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,794 
Imię: Marcin 
Skąd: NOS 
Pojazd: Romet Komar 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet 50 T-1 od znajmowgo 
			 
			
				No dobra Józek, ale w takim razie powiedz czym sie rózni te zawieszenie od mojego w T1  https://www.chlopcyrometowcy.pl/showthre...674&page=9
Pamiętaj że tak jakoś od chyba 1979r. wszystkie T1 miały takie zawieszenia, prostsze w budowie niż słynne rozbieralne
 
tylko mi nie pisz że mam 2375   
Automat, hmm najważniejsze żeby nie miała luzu w podstawie ta pionowa śruba (co ją się wkręca od dołu a gwint łapie za grzebień), luz na samym wałku dźwigni zmiany biegów nie ma aż tak znaczenia, głównie chodzi o to że jak wrzuci bieg to żeby się nie gibało wszystko tak żeby pozwolić mu wyskoczyć. Jeśli nie jest to wszystko mocno zużyte to można po prostu mocniej dokręcić tą srubę o której pisałem.
 
A cylinder to ja bym kupił nowy.
			  
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-01-2023 17:37:39 przez romek.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 21-01-2023 17:34:53 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |