| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Sprawdzenie cewki
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		seler1500 
 
 
		
			Kątówka robi bzzz 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 1,968 
Imię: seler 
Skąd: PL 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Sprawdzenie cewki 
			 
			
				Bez sensu, jeśli cewka ma zwarcie międzyzwojowe to opór będzie praktycznie taki sam (zamiast tego 2,6kR będzie 2599,95 R) i nie jest to żadna miara. Zresztą wszyscy dobrze wiemy, jak wyglądała produkcja części do Rometów zarówno mechanicznych w Nowej Dębie jak i elektrycznych w Zelmocie. Każda cewka będzie się minimalnie różnić od innej i jest to zupełnie normalne, ma na to wpływ niedokładność wykonania drutu nawojowego, różna ilość zwojów... Jedyny sensowny sposób to zbudowanie testera cewek z regulowaną szczeliną powietrzną i elektronicznym generatorem, jednak i to może czasem zawieść - np. w przypadku zwarcia do masy, ale nie stałego, a występującego np. pod wpływem drgań - wtedy w testerze będzie w porządku, a w trzęsącym się silniku - już nie. Jeśli chcecie, mogę kiedyś nagrać film n/t budowy i obsługi takiego testera.
			 
			
			
 
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-01-2020 22:40:59 przez seler1500.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 24-01-2020 22:38:39 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 2 użytkowników postawiło piwo seler1500 za ten post:2 użytkowników postawiło piwo seler1500 za ten post. 
		siwy1958 (01-24-2020), TheKocur (01-25-2020)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |