| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					[Kadet] Ostateczne składanie silnika - Pomoc?
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		seler1500 
 
 
		
			Kątówka robi bzzz 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 1,968 
Imię: seler 
Skąd: PL 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Ostateczne składanie silnika - Pomoc? 
			 
			
				Jeśli masz przyrząd jak wyżej, zakładasz do tłoka jedno zabezpieczenie, z drugiej strony zaczynasz wciskać sworzeń. Wrzucony do zamrażarki sworzeń powinien bez problemu wśliznąć się do rozgrzanego tłoka (ok. 70 stopni), wtedy dasz radę bez przyrządów. A pierścionki wiadomo, minimalnie rozginasz, i pakujesz w dolny rowek, to samo górny. Zakładanie cylindra - ustawiasz zamki, ściskasz palcami pierwszy pierścień, wsuwasz, ściskasz drugi, wsuwasz. Łożysko igiełkowe przed montażem obficie polej olejem do dwusuwów, gładź cylindra i tłok też posmaruj olejem. 
 
To tak skrótowo   
			 
			
			
 
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-08-2018 01:39:08 przez seler1500.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 04-08-2018 01:36:07 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
		
		
	
		
		Pan Zdzisław 
 
 
		
			Uczeń 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 205 
Imię: Piotr 
Skąd: Kłodzko 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Ostateczne składanie silnika - Pomoc? 
			 
			
				Cytat:Dodatkowo kupiłeś wał duellsa 
To nie jest wał duells. To jakieś czajna, ale dobre czajna. A wcześniej nie miałem takiego luzu przy pierwszym złożeniu.
  
Cytat:Dlatego zmierz luz na tym połączeniu i podaj, to podeślę Ci linka z podkładka na wymiar. 
Teraz się zastawiam, czy chodzi ci o luz na wale czy tłoka na korowodzie.
 
 
Przesunąłem wał w stronę sprzęgła. Efekt jest taki, że wygląda normalnie, ale trochę wolniej działa i czasami ma się wrażenie, że się zatrzymuje lekko. Przesunąłem z powrotem w stronę magneta i znowu działa dobrze.
 
 
Jak ściągnąć ten seger, bo mam wrażenie, że rozwalę te szczypce do pierścieni czy co to tam jest.
			  
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-08-2018 13:44:31 przez Pan Zdzisław.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 04-08-2018 13:17:34 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Pan Zdzisław 
 
 
		
			Uczeń 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 205 
Imię: Piotr 
Skąd: Kłodzko 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Ostateczne składanie silnika - Pomoc? 
			 
			
				Założyłem simeringi. Posmarowałem wewnętrzną i zewnętrzną stronę olejem, w którym będzie pracować. Próbowałem dopchnąć palcami, ale nie dochodziły, więc użyłem delikatnie młotka gumowego z drewienkiem.  
Tylko trochę mam obawy bo wał mogłem kręcić jedną ręką, a po założeniu simeringów już muszę dwoma i idzie to z oporem. Jeśli dobrze pamiętam poprzednie składanie to, to jest normalne? 
  
 
Tak czy siak składam dalej.
 
 
Teraz mam mały problem z pierścieniem regulującym.sprzęgła, w która stronę to ma być? W instrukcji pisze, że ma być luz 1,9-3,5mm. Jak jest powyżej 3,5mm to mam założyć odwrotnie, ale jak to zmierzyć.
			  
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-08-2018 16:03:24 przez Pan Zdzisław.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 05-08-2018 15:33:25 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Pan Zdzisław 
 
 
		
			Uczeń 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 205 
Imię: Piotr 
Skąd: Kłodzko 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Ostateczne składanie silnika - Pomoc? 
			 
			
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 05-08-2018 16:35:23 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |