| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 7 głosów - 4.57 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		joozek 
 
 
		
			senior 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,411 
Imię: Józek 
Skąd: Lubin 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet 
			 
			
				Zawieszenie Romet-a, widełki, najlepiej jeśli byłyby już pomalowane na gotowo, ale oczywiście możesz je potem okleić, zabezpieczyć przed piaskiem korundu, by się nie dostał do środka, a potem pomalować. 
Nie dotyczy to malowania proszkowego, niestety tuleje PCV pójdą z dymem. 
Dlatego planując późniejsze malowanie proszkowe, najpierw trzeba je pomalować. 
 
Jeszcze jedno. Przed wprasowaniem tulei i złożeniem wszystkiego do kupy, najpierw wszystko myję, potem szlifuję wnętrza rur widelca, odpylam i znów myję. Dopiero potem osadzam tuleje. Sprężyny i lagi też dokładnie myję. 
Składam wszystko jak nówki.
			 
			
			
 
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 02-06-2017 11:59:45 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		joozek 
 
 
		
			senior 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,411 
Imię: Józek 
Skąd: Lubin 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet 
			 
			
				Trochę to "jutro" trwało, ale w końcu znalazłem czas.  
Z wymiarowałem oryginał, nowa sztuka, po wciśnięciu przylega idealnie. 
Wymiar zewnętrzny 23, może też mieć 22 mm. 
  
			 
			
			
 
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 24-07-2017 00:13:57 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post. 
		Buba27 (07-24-2017)
	 | 
 
 
	
		
		joozek 
 
 
		
			senior 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,411 
Imię: Józek 
Skąd: Lubin 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet 
			 
			
				Dwa dni intensywnej roboty i amortyzatory gotowe. 
Główki i górne osłony polerowane. Dolne tuleje ocynkowane, reszta jak zawsze - nowe. 
Przy okazji 2 kpl tulei poliamidowych pod fi 23 mm
  
 
 
ZAPRASZAM
			  
			
			
 
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2018 22:56:46 przez joozek.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 24-09-2017 01:39:32 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post. 
		Szatek (09-24-2017)
	 | 
 
 
	
		
		joozek 
 
 
		
			senior 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,411 
Imię: Józek 
Skąd: Lubin 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet 
			 
			
				Kolejne amortyzatory kryte. 
1. wszystkie elementy aluminiowe - polerowane, dolne tuleje stalowe - ocynk galwaniczny.
  
2. wszystkie elementy chromowane
  
Efekt końcowy ... 
  
ZAPRASZAM
			  
			
			
 
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2018 22:57:20 przez joozek.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 05-10-2017 12:21:51 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post. 
		Szatek (10-05-2017)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |