Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Romet Kadet-przestawia sie zaplon i gubi iskrę
|
Autor |
Wiadomość |
LiSiC
126p fan
Liczba postów: 248
Imię: Mateusz
Skąd: SRC
Pojazd: Inny
|
RE: Romet Kadet-przestawia sie zaplon i gubi iskrę
Cewki mają niewielką regulację(przynajmniej w oryginalnych zapłonach tak było), a jeśli regulacja nic nie daje to magneto jest w złym stanie(przerabiałem to w swoim 023, wymieniłem magneto, co prawda na Radzieckie, ale potem zaś wszystko działało)
Nowego zapłonu bym nigdy nie kupił, A- za drogi, B- słabe wykonanie. Polecam jednak nową podstawę, ale MADE IN POLAND(nie wiem czy da się kupić taką w internecie, ja mam koło siebie sklep z częściami do motorowerów i koleś takie ma) jeśli jest problem z platynkami, czasem ten pręcik na którym zakłada się przerywacz się po prostu wykrzywia(bez wiertarki pionowej ciężko to naprawić, mając dostęp do takiej można przewiercić i nagwintować stator potem wkręcić wytrzymalszą śrubkę pod kątem 90º).
Cewki jeszcze nie miałem okazji wymieniać, choć ja w zapłonie miałem węgierską(poprzedni właściciel musiał coś kombinować) za to kondensator wymieniałem jak w ogóle iskry nie było, albo była bardzo słaba.
Odnośnie klinów do wału, to prawda sklepowe są strasznie nietrwałe(3 kliny w czasie remontu i testowego odpalania mi uwaliło) Bierzesz śrubę i kroisz na kształt klinów.
Bycie druciarzem zobowiązuje.
|
|
05-05-2016 17:42:37 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|