| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Fiat Cinquecento 1.2 SX #2
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		jurek_j 
 
 
		
			Technik 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 830 
Imię: J 
Skąd: FGW 
Pojazd: Romet Kadet 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Fiat Cinquecento 900 SX #2 
			 
			
				No dobrze. Jakiś dokument, zrzut z taryfikatora na to? 
 
Nie masz obowiązku pokazywania umów k-s podczas kontroli, to jest raz. Jak pokażesz, wówczas faktycznie zabierze. 
 
OC możesz wykupić na siebie jak użytkujesz, np. pożyczasz dane auto. I zawsze możesz powiedzieć, że auto wujka, że pożyczony, że hgw co. Tylko to już inna para kaloszy. 
Ode mnie chcieli zawsze polisę, dowód i prawo jazdy, ewentualnie kwit z przeglądu, jeśli ten był na kartce. I tyle im dawałem, umowy k-s trzymałem w ręku, właśnie po to, żeby nie pozbyć się DR.
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 20-03-2016 22:42:40 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
		
		
	
		
		Quake96 
 
 
		
			Pyr pyr, wrum, wrum :D 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 2,790 
Imię: Piotr 
Skąd: Bydgoszcz 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Fiat Cinquecento 900 SX #2 
			 
			
				Ale w jaki sposób niby wykupiłeś na auto OC nie przedstawiając ubezpieczycielowi dokumentu potwierdzającego, że jesteś właścicielem pojazdu (czyt. umowy K/S) ? 
 
A to, że znasz przypadki, że ludzie tak jeżdżą to wiesz... Ja też znam i co? Prawo jest prawem, jeden policjant to oleje, drugi pogrozi, ale też da spokój, a trzeci wyskoczy z paragrafem a potem płać i płacz. Obowiązek zgłoszenia zmiany stanu faktycznego w dowodzie jest, a to wiąże się z przerejestrowaniem.
			 
			
			
 
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat! 
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy... 
 
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach 
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 20-03-2016 22:55:15 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Simon 
 
 
		
			Ogarnięty Chartcore 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,454 
Imię: Szymon 
Skąd: Ożarów 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Fiat Cinquecento 900 SX #2 
			 
			
				Pierwsze mody za płoty   
Przełożyłem fotele od sportinga ze swojego starego cento, wraz z kanapą tylną, której w niebieskim założyć się nie dało, ze względu na rdzę. 
Tu wszystko odkręciło się elegancko, a ja od siebie dołożyłem przesmarowanie wszystkich śrub przed skręceniem.
 
Następnie wleciała nowa przednia szyba atermiczna, wraz z paskiem przyciemniającym. No bo jak szaleć to szaleć   . 
Niestety wcześniej kupiłem na szrocie szybę, wymieniłem ją u mechanika, i okazało się że jest w takim stanie jak moja pierwsza.  
Dlatego też zdecydowałem się na nową.
 
Przełożyłem również owiewki z niebieskiego, oraz radio i głośniki. 
Z rzeczy mechanicznych, wleciał nowy termostat, poprzedni był oryginalny.
 
Dorwałem też zegar z obrotkiem na szrocie, ale ma upierdzielone mocowania   
 
 
 
			 
			
			
 
  
 
Mój Romet Chart 70ccm 
"Śpieszmy się kochać Motóry polskiej produkcji - Tak szybko odchodzą" 
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-03-2016 21:21:38 przez Simon.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 26-03-2016 21:21:08 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Simon 
 
 
		
			Ogarnięty Chartcore 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,454 
Imię: Szymon 
Skąd: Ożarów 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Fiat Cinquecento 900 SX #2 
			 
			
				Jak Bóg da, to i felunek będzie   . 
Co do planów owszem, na tą chwilę jeszcze muszę przełożyć centralny zamek, oraz parę rzeczy z wnętrza, z niebieskiego. 
Dalsze mody będę aktualizował na bieżąco   .
			  
			
			
 
  
 
Mój Romet Chart 70ccm 
"Śpieszmy się kochać Motóry polskiej produkcji - Tak szybko odchodzą" 
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 27-03-2016 00:08:31 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Simon 
 
 
		
			Ogarnięty Chartcore 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,454 
Imię: Szymon 
Skąd: Ożarów 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Fiat Cinquecento 900 SX #2 
			 
			
				Czerwony szyby, to co będę narzekał. 
No i robótek ciąg dalszy, wczoraj przełożyłem centralny. 
Raz się zasmuciłem faktem, że nie mam instalacji fabrycznej w nim pod siłowniki. 
Jednak po wnikliwej analizie instalacji w niebieskim, odnalazłem też wtyczki w czerwonym   . 
Drugi raz i ostatni, zasmuciłem się, w momencie kiedy po podłączeniu siłowników centalny nie zadziałał. 
Po przekopaniu parunastu tematów, wszędzie dowiadywałem się że sterownik alarmu steruje też centralnym. 
Co dziwne w niebieskim, miałem ten sterownik odłączony, a centralny i tak działał. 
Po długim czasie szamotania się, okazało się że nie mam w czerwonym przekaźnika, od centralnego zamka. 
Przełożyłem więc i to z niebieskiego, i wła la, hula   
 
 
 
 
W między czasie przyciemniłem owiewki, a dzisiaj pierwszy raz w życiu trzymałem pistolet lakierniczy w ręce. 
Jak na pierwszy raz, lusterka wyszły według mnie całkiem dobrze.
  
 
 
 
			 
			
			
 
  
 
Mój Romet Chart 70ccm 
"Śpieszmy się kochać Motóry polskiej produkcji - Tak szybko odchodzą" 
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 02-04-2016 19:00:48 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo Simon za ten post:1 osoba postawiła piwo Simon za ten post. 
		Tomasso94 (04-03-2016)
	 | 
 
 
	
		
		Tomasso94 
 
 
		
			Przebiegły Administrator :D 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 4,042 
Imię: Tomasz 
Skąd: Będzin / Bydgoszcz 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 03-04-2016 01:26:09 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo Tomasso94 za ten post:1 osoba postawiła piwo Tomasso94 za ten post. 
		Simon (04-03-2016)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |