Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Historia zakładów Romet
Autor Wiadomość
kuzma Offline
Technik
*


Liczba postów: 536
Imię: Suzuki GF 250
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #1
Historia zakładów Romet

Sprzedam zabytkową Suzuki GF 250 jedyny egzemplarz w Europie
29-01-2016 14:05:24
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Quake96 Offline
Pyr pyr, wrum, wrum :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,784
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #2
RE: Historia zakładów Romet
O Boże to już nawet tutaj się pojawiło? Toć to co jest tam napisane po części mija się z prawdą. Bo co to za Romet 50T ? 50-T-1 jak już. Poza tym najpierw piszą, że to Ogar 200 był znacznie żwawszy od naszych polskich silników, a potem piszą, że T-1 z 019 był najmocniejszy. No albo to albo to, ludzie. Że nie wspomnę o rzekomym v-maxie T-1 wynoszącym 65km/h. Chyba z przepaści :F

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
29-01-2016 15:20:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 2 użytkowników postawiło piwo Quake96 za ten post.
Dawdzio Offline
Hold my mustache!
Moderatorzy


Liczba postów: 2,656
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
Post: #3
RE: Historia zakładów Romet
Chyba znam źródło tych bzdur kreatywnych informacji. Proszę:
http://www.romet.pl/Historia_motoryzacji,14.html
Najbardziej podobają mi się zdjęcia. No spójrzcie tylko na te niesamowicie kreatywne ujęcia, które aż zapierają dech. Na pierwszy rzut oka widać, że robił je zawodowy fotograf. A do tego jeszcze te dokładne podpisy pod nimi, żeby nawet ten, kto nie zna się na Rometach wiedział czym jest kolorowa plama powyżej zaskakująco niezwykle ukazany pojazd na zdjęciu powyżej. Całe szczęście, że podpisy robił ktoś znający się na rzeczy, albo chociaż osoba zdolna poświęcić pół godziny, ze swojego wysoko marnie opłacanego czasu pracy, żeby zagłębić się w temat chociażby nie tylko na poziom Wikipedii i zaskoczyć wszystkich Polaków zdjęciem unikatowego prototypu Motorynki Komar, tzw. sztywniak, wyposażonego w silnik, tzw. kwadraciak. Prototyp ten został wykonany tylko w ilości 0,78654 sztuki i do dziś nie zachował się żadna jego część. Warto też zwrócić uwagę na mniej wyjątkową, ale zachowaną w 100% w oryginale Motorynkę Pony.
Dobrze, że firma, "która przejęła nie tylko markę, ale również polską motoryzacyjną tradycję" zna ją i szanuje, aby jej produkty zachwycały wciąż pomimo tylu lat po założeniu Rometu. Artykuł Histeria Historia motoryzacji przekonał mnie o tym. Idę kupić kibel od Arkusa motorower z polskiej, kultowej marki Romet, zanim wszystkie się rozejdą.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-01-2016 20:16:38 przez Dawdzio.)
29-01-2016 20:11:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 7 użytkowników postawiło piwo Dawdzio za ten post.
Quake96 Offline
Pyr pyr, wrum, wrum :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,784
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #4
RE: Historia zakładów Romet
Cudnie podsumowane Smile Oni znani są z takich wtop względem historii prawdziwego Rometu Tongue

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
29-01-2016 22:36:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Kupię silnik i osprzęt do...
Ostatni post: Dawdzio
Dzisiaj 20:51:38
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 42
Komar 3 1978 – słaba iskr...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 15:49:59
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 1595
Cześć WItam
Ostatni post: PiotrS
Dzisiaj 09:28:42
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 33
Moja nowa dojazdówka (Oga...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 00:27:18
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 727
WueSKa 125 - Czyli ponios...
Ostatni post: usertm
Wczoraj 21:26:42
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 117
Wydech
Ostatni post: roso57
Wczoraj 19:52:39
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 45
Starzenie się mieszanki
Ostatni post: romek
Wczoraj 13:57:45
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 329
Zblokowany silnik
Ostatni post: Papej21
10-08-2025 21:56:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 80
Ogar 200 dostał mocy po p...
Ostatni post: łogór 200
10-08-2025 16:13:28
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 143
Romet ogar 200 traci moc ...
Ostatni post: łogór 200
10-08-2025 10:19:06
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 643
Przegrzewanie się silnika...
Ostatni post: Dinozaur
08-08-2025 17:43:36
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 548
Romet chodzi poprawnie pr...
Ostatni post: Klikzon
07-08-2025 20:02:23
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 267
Zawieszenie przednie Rome...
Ostatni post: Debesta
07-08-2025 11:51:29
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 271
Stajnia Bola
Ostatni post: NoSeLatamTrochu
07-08-2025 10:35:34
» Odpowiedzi: 40
» Wyświetleń: 9067
Zbyt wyskokie napięcie ge...
Ostatni post: Maka_91
06-08-2025 23:17:40
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 521

Reklama