| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Romet Chart 210 1989' Pompka. 
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		Pompuś  
		
			Unregistered 
			
			
			 
			
 
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Chart 210 1989' Pompka. 
			 
			
				Robota jak najbardziej ok, chodzi o to że czop z charta wsadziłem tak samo jak był z roxa, a w aeroxie jest w innym miejscu klin i teraz mi to nie pasuje, ale czop mi wystarczająco trzyma wal, w zeszłym roku prawei cały czas bez klina jeździłem.
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 15-10-2015 23:29:42 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Pompuś  
		
			Unregistered 
			
			
			 
			
 
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Chart 210 1989' Pompka. 
			 
			
				nie żeby się nie kręciło panie doskonały, lecz żebyś ustawił odpowiednio magneto. Taki fachowiec, a podstaw nie ogarnia.
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 15-10-2015 23:40:08 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Pompuś  
		
			Unregistered 
			
			
			 
			
 
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Chart 210 1989' Pompka. 
			 
			
				Nie ma się czego bać.
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 16-10-2015 00:20:03 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Pompuś  
		
			Unregistered 
			
			
			 
			
 
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Chart 210 1989' Pompka. 
			 
			
				No dokladnie, ale przecież Bartuś odremontował 10000 ogarów komarów i chartów i on wie lepiej   
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 16-10-2015 14:41:11 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo Pompuś za ten post:1 osoba postawiła piwo Pompuś za ten post. 
		Marwerick (10-16-2015)
	 | 
 
 
	
		
		jurek_j 
 
 
		
			Technik 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 830 
Imię: J 
Skąd: FGW 
Pojazd: Romet Kadet 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Chart 210 1989' Pompka. 
			 
			
				Znawca charta. Nie miałem charta, nie mam i pewnie nie będę miał, a na podstawie pobieżnej lektury tego forum wiem, że klin jest tylko dla ustawienia zapłonu. 
 
Owszem, lepiej jak jest. Ale na ten przykład sprzęgło w MZ, czy nawet zębatka zdawcza w 223 nie ma żadnego klina. I jakoś nie słyszałem, żeby komuś zdarło stożek na czopie wału korbowego w 223. No ale całkiem możliwe że mało słyszałem. Boszu pewnie więcej w tej materii powie.  
 
W trophy jak zakładałem kosz sprzęgłowy to najpierw czop wału i stożek kosza pomaziałem pastą do docierania zaworów, podocierałem trochę, potem odtłuściłem, posmarowałem łączone elementy klejem do gwintów, bodaj średniodemontowalnym i dokręciłem nakrętkę z proponowanym przez fabrykę MZ momentem obrotowym. Jakoś jeździ.
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 16-10-2015 20:39:35 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo jurek_j za ten post:1 osoba postawiła piwo jurek_j za ten post. 
		Taśma (10-18-2015)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |