| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 1 głosów - 5 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Jubilat 2 '87, rower do pracy- renowacja
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		gruha 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 17 
Imię: Maciej 
Skąd: Warszawa 
Pojazd: Inny Romet 
	
		
	 | 
	
		
			
Jubilat 2 '87, rower do pracy- renowacja 
			 
			
				Witam wszystkich! 
Pozwoliłem sobie założyć wątek dotyczący odnowy Jubilata, którego mam zamiar wykorzystywać na dojazdy do pracy. 
Rower aktualnie prezentuje się w sposób następujący:
  
Został rozłożony i dostarczony znajomemu, który ma mi go wypiaskować i pomalować proszkiem, gdyż stan oryginalnej powłoki był opłakany. 
Polowałem na Jubilata z błotnikami starego typu. Te mimo wszystko są mocno pogięte, więc jeśli nie uda mi się ich jakoś delikatnie wyklepać to będę musiał kupić inne. Jubilat był również wyposażony w dość dziwny bagażnik, to oryginał czy jakaś samoróbka?
  
Po rozbiórce stan uważam za dobry do wymiany na pewno jest: 
- składanie (było pęknięte) 
- wianek górnych sterów 
- gumki-przelotki na kable
 
Ponadto chcę uzupełnić osprzęt o lampki, hamulec przedni, pompkę etc.
 
Ogólnie plan jest taki, żeby odrestaurować go trzymając się w miarę oryginału. Na pewno pozwolę sobie zmienić kolor oraz planuję używać nowych części ze sklepu Arkus&Romet.
 
Następne zdjęcia po lakierowaniu, tymczasem będę miał do Was zapewne trochę pytań dot. doboru odpowiednich części.
			  
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-01-2015 00:07:05 przez gruha.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 06-01-2015 00:04:16 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
		
		
	
		
		gruha 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 17 
Imię: Maciej 
Skąd: Warszawa 
Pojazd: Inny Romet 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Jubilat 2 '87, rower do pracy- renowacja 
			 
			
				Zatem po kolei. 
1. Jeśli bagażnik jest nieoryginalny to idzie na złom 
2. Siodełko jest w tragicznym stanie i nadaje się raczej tylko na śmietnik 
3. Składanie jest tego typu:
  
Pęknięta jest ta część gwintowana, myślałem żeby wymienić ją na taką nówkę:  http://www.sklep.romet.pl/czesci-zamienn...,2538.html
Sam zawias na moje oko jest w porządku. 
4. Nie oryginalne oprócz lakieru, przewiduję stery - nowe ze sklepu mają inny typ nakrętki - wspomnianą wcześniej dźwignię składania i może kupię nową kierownicę, bo moja jest trochę pordzewiała w okolicach mostka. Lampki, pompka i błotniki na pewno będą ori! 
5. Haki to to co trzyma tylne koło? Na prawdę dyskwalifikuje to ramę? Gość który będzie to piaskował i lakierował ma również dostęp do całkiem profesjonalnych zgrzewarek, może uda się to uratować?
			  
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-01-2015 18:31:24 przez gruha.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 06-01-2015 18:26:44 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Wigrus 
 
 
		
			Złomiarz, czy kolekcjoner? 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,965 
Imię: Jasiek 
Skąd: Warszawa 
Pojazd: Inny Romet 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Jubilat 2 '87, rower do pracy- renowacja 
			 
			
				 (06-01-2015 18:26:44)gruha napisał(a):  5. Haki to to co trzyma tylne koło? Na prawdę dyskwalifikuje to ramę? Gość który będzie to piaskował i lakierował ma również dostęp do całkiem profesjonalnych zgrzewarek, może uda się to uratować? 
Tak, tym po prostu strach byłoby jeździć. 
Jak coś, to mam zdrową ramę do Jubilata (brakuje mocowania na 
pompkę tylko) właśnie dość słabo odmalowaną. 
A, no trzeba by klin rozwiercić, bo jest, że tak powiem, 
Niewybijalny. jak coś to pisz.
			  
			
			
 
Wysłane z mojej Nokii 3310 za pomocą Tapatalk 2
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 07-01-2015 00:14:43 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |