Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Pytanko ;)
Autor Wiadomość
Przemi998 Offline
Komarowiec
*


Liczba postów: 5,103
Imię: Przemek
Skąd: Zakrzewo
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
Pytanko ;)
1. Siemanko mam do was pytanie czy musiałbym coś przerabiać żeby założyć do komara gaznik 16N1-11 ?

2. Co musiałbym przerobić żeby ten tłumik założyć ?
http://allegro.pl/tlumik-simson-chart-og...40924.html

Moje Maszyny:
komar 2352
Romet Polo
Sprzedane:
Romet 50 t-1
Romet ogar 205
Jawa kaczka
komar 2330
02-05-2014 14:09:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Dezamet_023 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 51
Imię: Mariusz
Skąd: Lubuskie
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #2
RE: Pytanko ;)
Siema, z tego co wiem to gaźnik K60B wchodzi bez problemu, ale ten simsonowski ma szersze rozstawienie szpilek i będzie trzeba robić króciec między gaźnikiem, a cylkiem. Z tłumikiem to mam to i to nie moje słowa
"Wydech:
W przypadku Komarków nie ma problemu z dyfuzorami itp. wynalazkami.
Największy problem to kolanko, ale o tym za chwile.
Do tego typu silnika można zastosować tłumik od Simsona lub WSK S- 01 i tu zaczyna się problem z kolankiem.
Tradycyjne kolanko jest za wąskie i należy wykonać nowe kolanko.
Tłumik WSK
Od strony cylindra należy wykonać lejek, który z oryginalnej średnicy płynnie przejdzie na średnicę kolanka WSK, czyli 35 mm. Kolanko powinno mieć długość 300 mm.
Tłumik Simson
Kolanko wykonujemy tak samo tyle, że średnica kolanka ma być taka jak w simsonie.
Kolanko nie powinno wchodzić w tłumik bardziej niż 3 cm. "
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-05-2014 13:32:11 przez Dezamet_023.)
10-05-2014 13:22:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Bartek Offline
Emerytowany Moderatroll


Liczba postów: 2,930
Imię: Bartek
Skąd: Jarosław
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #3
RE: Pytanko ;)
Przedmówca dobrze prawi.
Gaźnik K60B nie jest taki zły oczywiście jak kupisz oryginalny a nie tą podróbę z chin .. Masz ssanie i wszystko dobrze ustawisz to odczujesz minimalną różnicę wkręcania się na obroty i podobno mniejsze spalanie..
Co do gaźnika simsona musisz mieć króciec.. A jeśli byś chciał Binga włożyć to tam samo musisz mieć króciec do tego gaźnika..
Co do tego tłumika to on Ci za wiele nie da. Jedynie co to jakiś tam wygląd i inny głos. Chociaż wg mnei ten tłumik gryzie się ze stylistyką komara
10-05-2014 13:48:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
bartoszek5k Offline
MacGyver
*


Liczba postów: 2,358
Imię: Bartosz
Skąd: Drobnice k.Wielunia
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #4
RE: Pytanko ;)
Zamiast tego "sportowego" tłumika wolał bym założyć od Simsona albo pokusić się o zrobienie spawaka

ROMET OGAR 205- remont ukończony

ROMET OGAR 200- w uzdatnianiu do użytkowania

ROMET DELTA CTB - dupowóz
10-05-2014 13:58:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Bartek Offline
Emerytowany Moderatroll


Liczba postów: 2,930
Imię: Bartek
Skąd: Jarosław
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #5
RE: Pytanko ;)
Bartosz ale po co spawak pod oryginalny silnik.. Czy coś to da ? Wątpię. Jakby silnik był lekko dłubnięty to można się bawić w liczenie i wyspawanie spawaka pod dany setup.
Lepiej było by wpakować tłumik simsonowski ten z tą buławą (nwm jak to nazwać Tongue ale chyba jest to fi10 czy jakoś tak. Nie wiem nie chcę wprowadzać w błąd Tongue)
10-05-2014 14:09:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Jak wyglądały te modele w...
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
Dzisiaj 20:01:02
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 9
Ogar 205 - problemy z bie...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 15:35:25
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 33
Wyrobiony rowek na klin w...
Ostatni post: Dinozaur
Dzisiaj 12:28:44
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 219
Lagi 50 T-1 w Ogarze 200
Ostatni post: romek
Wczoraj 18:14:33
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 96
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Norweski Zomowiec
16-06-2025 21:33:59
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 939
O tym jak posiadłem FSMa ...
Ostatni post: Retrower
16-06-2025 20:27:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 3061
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Ambero25
15-06-2025 22:48:27
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 293
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: siwy1958
15-06-2025 01:17:43
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 23134
komar 2351
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:43:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 346
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:39:12
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 5515
Powitać wszystkich
Ostatni post: MarianoItaliano84
14-06-2025 11:33:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 111
Filtr powietrza który lep...
Ostatni post: Merfix
14-06-2025 09:34:27
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 279
Linka do motorynki
Ostatni post: romek
13-06-2025 08:10:20
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 199
Uszczelka pod głowicą rom...
Ostatni post: Merfix
12-06-2025 20:15:48
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 316
Przerwa w kole.
Ostatni post: romek
11-06-2025 23:34:55
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 252

Reklama