| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Romet Chart 210
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		kw112 
 
 
		
			Chart passione mea, et vita mea 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,014 
Imię: Michał 
Skąd: Różyna 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Chart 210 
			 
			
			
			
 
20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210  
Mój Romet Chart 210 nowa edycja! 
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat! 
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 31-01-2014 21:02:41 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Motorowerzystka 
 
 
		
			Mekanik xD 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,110 
Imię: Ania 
Skąd: Dzikie Mazury 
Pojazd: Inny Romet 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Chart 210 
			 
			
				Coś się dzieje   Jako że dziś była taka ładna pogoda, postanowiłam odkopać Charta z kurzu i pajęczyn   Potem zmieniłam klamkę sprzęgła na  klamkę rowerową i jest   . Sprawdziłam też iskrę, była mocna i biała. Paliwo w baku było, więc wyprowadziłam go na podwórze i zaprowadziłam na przydomowe pole gdzie jest dość stroma górka. Sprzęgło, jedynka i lecę z górki. Puszczam sprzęgło i jak nie wyrwie do przodu... Lecę z tej górki, chart wyje i nie reaguje na gaz    (znaczy nie dodawałam gazu a on ryczy i jedzie do przodu), na dodatek zapomniałam gdzie są hamulce...   Ale skręciłam w bok i zgasł. Później jeszcze próbowałam jeździć, ale odpalał przejechał parę metrów wyjąc i gasł, reakcja na gaz minimalna  
Znacie może jakiś złoty środek na ustawienie gaźnika gm12f? Ile obrotów wykręcać śrubki po wkręceniu na maksa?
			  
			
			
 
 
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-03-2014 19:39:34 przez Motorowerzystka.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 14-03-2014 19:36:32 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		BigSoft 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,006 
Imię: Przemo 
Skąd: SI 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet Chart 210 
			 
			
				Śrubka do regulacji biegu jałowego - wkręcasz do końca, i wykręcasz o 2,5 obrotu. To jest taka "baza". 
Śrubkę do regulacji położenia przepustnicy - nie wiem czy jest jakaś umowna zasada. Ja ją wkręcam na oko, tak, żeby podniosła trochę przepustnicę. Odpalam na pełnym gazie, a potem puszcając manetkę ustawiam tak śrubkę, żeby silnik nie gasnął i tyle. 
 
To, że jechał cały czas i nie mogłaś go zatrzymać, pewnie wynika z tego, że linka się zacięła.
			 
			
			
 
 citroen-XM.pl
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 14-03-2014 20:42:09 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo BigSoft za ten post:1 osoba postawiła piwo BigSoft za ten post. 
		Motorowerzystka (03-14-2014)
	 | 
 
 
	
		
		romet200 
 
 
		
			Mechanik 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 268 
Imię: Daniel 
Skąd: Bąkowiec 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 16-03-2014 23:27:56 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		BigSoft 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,006 
Imię: Przemo 
Skąd: SI 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 21-03-2014 21:52:02 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |