| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					[Ogar 200] Remont silnika ogar 200
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		gincu99 
 
 
		
			Rometowniec  
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 523 
Imię: Patryk 
Skąd: Jaworzno 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
Remont silnika ogar 200 
			 
			
				Witam  
Mam zamiar zrobić remont całego silnika  
mój budżet  k.200zł 
Więc tak chciał bym kupić łożyska (skf z luzem c3) są u mnie w sklepie po 10zł za szt. i uszczelniacze to ok.20-30zł za kpl. 
mam też luz na wale ale tylko lewo-prawo  2mm<--l-->2mm  więc to chyba nie dużo a  góra-duł nie ma luzów więc wału nie będę wymieniał ani regenerował. 
Mam zamiar zrobić I szlif cylindra 30-60zł i kupić nowy tłok znalazłem taki ale czy jest to czeski(oryginalny) czy to jakiś chiński 
 http://allegro.pl/nowy-oryg-tlok-jawa-ja...53751.html
Będę też tuningował trochę: 
-skrócenie nóżki o 1mm od strony gaźnika  
-odchudzenie tłoka 
-splanowanie głowicy 1-1,5 mm 
-polerka kanałów itp. 
czy da mi coś to mocy? 
czy ten tłok jest porządny? 
Mam też problem ponieważ jak kupowałem ogara od pana 2 i nie podpisywałem z nim umowy ponieważ między właścicielem 1-2 też nie było umowy tylko pan od którego kupiłem motor dał mi dowód rejestracyjny i są tablice czy da się zarejestrować? czy potrzebna umowa między panem który jest na dowodzie?
			  
			
			
 
Zajmuje się piaskowaniem: 
felg samochodowych, ram motocyklowych i inne. 
Więcej na pw 
Zapraszam 
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-10-2013 21:49:56 przez gincu99.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 19-10-2013 21:41:48 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
		
		
	
		
		plusminus 
 
 
		
			Technik 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,003 
Imię: Iwo 
Skąd: Lubelskie 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Remont silnika ogar 200 
			 
			
				 (18-04-2017 12:43:07)ARES napisał(a):  Co do chińskich częśco to tłok na takim tunningu będzie ci puchł. Jak ja w ogarku mam R2 bez wiejskiego tuningu i puchnie oczywiście jak po dłuższej jeździe zaczyna mulić to odrazu przerwa. Cylinder wyregeneruj tzw zrób szlif. Wał zostaw w spokoju , inne części wyczyść w tym gaźnik łożyska polskie PPL jak zrobisz na gorąco to 
To ja mam dwa pytania skoro już tak ciekawie opisałeś temat. 
-Na jakiej podstawie chcesz wał zostawić bez regeneracji? 
-Co znaczy, że łożyska zrobić na gorąco?
			  
			
			
 
"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????  
 
To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."  
 
Moje BP
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 18-04-2017 23:21:56 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |