| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Kłejkowy Owad - Komar 2350
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		Quake96 
 
 
		
			Pyr pyr, wrum, wrum :D 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 2,790 
Imię: Piotr 
Skąd: Bydgoszcz 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Kłejkowy Owad - Komar 2350 
			 
			
				 (15-08-2013 18:04:25)Taśma napisał(a):  Hahahaha, znów nic nie wiesz   żeby mój.jezdzil.wystarczy włożyć.silnik w ranę xD 
Bo go już zrobiłeś geniuszu    Jak kupiłeś to było jeszcze większe dno i wodorosty   
 (15-08-2013 18:40:46)Przemek napisał(a):  Jedno "ramie" wahacza jest krzywe. Mnie nie bylo w domu jak sprzedawalem tego Komara ale z tego co mi mowil ojciec to byl po niego jakis "kolekcjoner" dostawczakiem i podobno mial jeszcze jakies Romety na pace. Mowil ,ze jedzie tez po motorynke w ten dzien. Ten Komar, po mnie mial conajmniej dwoch wlascicieli. 
Aaa to nie    A poza stopką nie zostały Ci żadne części?   
			 
			
			
 
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat! 
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy... 
 
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach 
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 15-08-2013 20:58:51 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Quake96 
 
 
		
			Pyr pyr, wrum, wrum :D 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 2,790 
Imię: Piotr 
Skąd: Bydgoszcz 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Kłejkowy Owad - Komar 2350 
			 
			
				Dzisiaj miałem okazję skorzystać z grzechotki z przedłużką i nasadkami, więc zabrałem się za mały przegląd Owada. Wszystko wskazuje na to, że facet nie kłamał. Wał nie ma żadnych luzów (no poza tymi na boki, ale to norma, wiadomo    ). Tłoka nie było, ale dostałem jakiś wraz z gratami do Komara, więc chciałem go spróbować chociaż przypasować. Okazało się że to tłok do chyba 55ccm, bo jest zdecydowanie za duży i nie wchodzi w żaden z 3 cylindrów od S38, które posiadam. Co do samego cylindra znajdującego się w Komarze... Jest równie styrany co te dwa, które dostałem "w gratisie". Na dodatek z kanału dolotowego od gaźnika, wygrzebałem resztki tawotu    Ogółem, cylek nadaje się do wymiany, ale na szczęście wał jest okej. Po wymianie cylka i tłoka, owadzik powinien zacząć brzęczeć   
Oczywiście poza tym trzeba dokupić parę rzeczy. Zestaw naprawczy gaźnika (w moim nie ma przepustnicy, oraz iglicy), linki, oraz trochę kabli do podłączenia stacyjki i świateł. No ale powoli zaczynam kompletować maszynę, bo wczoraj wyrwałem bardzo ładne siedzenie, które dzisiaj wylądowało w Komarze. Zawsze jakiś krok do przodu   
Komarek podczas prac:
  
Ale mam też kilka pytań. Otóż nie znam się kompletnie na S38, a muszę się dowiedzieć czy czegoś/czego brakuje...
 
Gaźnik:
    
Czy poza przepustnicą i iglicą musi być tu coś jeszcze? Co musi być w tym miejscu pod iglicą? Jakaś śrubka czy co?
 
Silnik:
    
Czy zapłon wygląda na kompletny? Rozumiem, że te dwa kable złączone razem, są od świateł, a ten drugi osobny jest od gaszenia? Czemu kabel gaszenia jest na końcu "zalutowany" ? Ma to jakiś cel?
			  
			
			
 
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat! 
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy... 
 
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach 
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 17-08-2013 20:45:08 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Quake96 
 
 
		
			Pyr pyr, wrum, wrum :D 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 2,790 
Imię: Piotr 
Skąd: Bydgoszcz 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Kłejkowy Owad - Komar 2350 
			 
			
				Cyna jest właśnie na konektorze    Cuda na kiju, no ale nie ważne   
 
Tobie chodzi, że dysza powinna być w tym miejscu zaznaczonym na czerwono? Jeśli tak, to coś tam jest, ale głębiej wkręcone.
			  
			
			
 
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat! 
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy... 
 
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach 
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 17-08-2013 22:36:46 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Tomasso94 
 
 
		
			Przebiegły Administrator :D 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 4,042 
Imię: Tomasz 
Skąd: Będzin / Bydgoszcz 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 17-08-2013 22:40:27 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Quake96 
 
 
		
			Pyr pyr, wrum, wrum :D 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 2,790 
Imię: Piotr 
Skąd: Bydgoszcz 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Kłejkowy Owad - Komar 2350 
			 
			
				 (17-08-2013 23:39:34)Błażej napisał(a):  No właśnie, coś Ty Piotruś schematu nie widział ?   
No Błażejku nie widziałem    Ja ten silniczek dopiero poznaje. Dzisiaj pierwszy raz zapłon widziałem. I moja mina wyglądała tak   
W każdym razie chce teraz za wszelką cenę ten złom uruchomić do września. Oby tylko $$ starczyło, bo z tym cięężko stoje już, a praca się kończy   
Cylek któryś poleci do szlifu (mam 3 sztuki z czego 2 to na pewno ZMD, a ten co jest założony to nie wiem, bo zapomniałem sprawdzić), tłok się kupi, do tego linki i skompletować gaźnik. Już powinno zagadać. A dalej to już będziemy z biegiem czasu działać...
			  
			
			
 
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat! 
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy... 
 
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach 
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 18-08-2013 00:33:46 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Tomasso94 
 
 
		
			Przebiegły Administrator :D 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 4,042 
Imię: Tomasz 
Skąd: Będzin / Bydgoszcz 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 18-08-2013 00:38:42 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Pompuś  
		
			Unregistered 
			
			
			 
			
 
		
	 | 
	
		
			
RE: Kłejkowy Owad - Komar 2350 
			 
			
				Kłejku ma komara    
Tu mnie kompletnie zaskoczyłeś   
Powodzenia w Odpalaniu!   
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 18-08-2013 16:13:22 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |