Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Rama w motorynce.
|
Autor |
Wiadomość |
tramwajarz
Król Śmieciarek xd
Liczba postów: 2,165
Imię: Daniel
Skąd: Rzgów/k.Łodzi
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Rama w motorynce.
(19-07-2012 19:42:25)ROmen napisał(a): To jest rama kombinowana na 100 % od Pony. Masz kilka możliwości.
Pony 50M1
Pony 50M2
Pony 50M3
Pony 301
Masz dowód rejestracyjny od tej motorynki ? Tam powinien być wpisany typ. Na główce ramy dwie pierwsze cyfry określają rocznik. Podaj te cyfry i po kolorze lakieru mogę typować 50M3/301 i rocznik 1989-92, ale mogę się mylić i jeżeli był malowany to dalej nic nie wiadomo.
M1 ma siodło z roweru
M3 rurka do gumy gażnika
301 na bank,nowszy typ lampy z tyłu,amorki i kiera
Romet 50-T1 1979
Honda SFX 50 1995
Derbi GPR 50 2003
Romet Sport 1986
Romet Sport 1987
|
|
14-01-2013 17:26:46 |
|
|
Patryk82
Jak sie chce sie, to sie da sie.
Liczba postów: 246
Imię: Patryk
Skąd: Wieluń
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Rama w motorynce.
Nie trudno to rozpoznać po zdjęciu okolic zbiornika, na 100% m301, gdyż na środku ramy jest jedno mocowanie oraz przy główce ramy jest wzmocnienie od spodu (w kazdej z okrągłym bakiem, czyli m1, m2, m3, mocowanie to jest od góry, poniewaz tam przykręca się zbiornik ) Nie wykluczone nawet, ze to oryginalny lakier
Łan cyl, tu stroke
|
|
14-01-2013 17:31:38 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|