| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Mój Mińsk!
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		Artur 
 
 
		
			Zachmurzony 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,356 
Imię: Artur 
Skąd: Poznań 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
Mój Mińsk! 
			 
			
				Aż muszę zaprezentować mój nowy nabytek, którym nie okazał się 126p, a Mińsk! 
Od razu kilka pytań: 
1) jest na nim gdzieś jakaś tabliczka? 
2) jakie części miały napisy informujące o produkcji w ZSRR? 
3) w dowodzie jest wpisane "MIŃSK K-125", natomiast pojazd cały jest obklejony napisami "ROMET MIŃSK 125 TYP 400A". Jest to to samo? 
4) Troszkę ciężko odpala. Wina zwykłej świecy (swoją drogą, jaka byłaby najlepsza?) czy coś gorszego? 
5) Jaką lać mieszankę? Na korku chyba napisali (po rusku...), że 1:25 (po dotarciu), jest tak rzeczywiście czy źle czytam/zły korek? 
6) Stacyjka... Ma trzy pozycje, jak one działają? Światła powinny działać także na zgaszonym, czy nie? 
7) Przełączniczki - przy lewej rączce jest taki z napisem "HI" oraz "LOW" (jeśli dobrze pamiętam...) - do czego to służy? 
Wybaczcie tak głupkowate pytania, ale to pierwszy tak nowoczesny pojazd w moich rękach...   
Małe zdjątko - kiepskiej jakości, latem zrobię coś ładniejszego:
  
Teraz coś o samym pojeździe - w dokumentach ma wpisane, że jest to rok 1990. Jest zarejestrowany, odpala i ponoć jeździ. Trzeba przymocować tylne migacze oraz wymienić tylną dętkę, a także założyć czujnik stopu. Kupiony za 500 zł.
			  
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 22-12-2012 17:17:51 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
		
		
	
		
		ziman1998 
 
 
		
			Strzeżegę oryginalnych rometów 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 351 
Imię: Szymon 
Skąd: Kębłowo 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 22-12-2012 17:23:59 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		zigu98 
 
 
		
			Praktykant 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 366 
Imię: Grzegorz 
Skąd: Okolice Stalowa Wola 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 22-12-2012 17:46:04 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Artur 
 
 
		
			Zachmurzony 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,356 
Imię: Artur 
Skąd: Poznań 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Mój Mińsk! 
			 
			
				7) W takim razie obaliła się reszta teorii co do pozostałych przełączników... 
6) Nigdy Charta nie miałem, ale jakiś opis gdzieś być musi, poszukam przy czasie. 
5) Czyli 1:30 by pasowało, tak samo do Ogara leję. 
2) O ZSRR jest praktycznie wszędzie, stąd to pytanie.   
4) Znaczy się, kopiesz, kopiesz, i nic nie załapuje. Raz mi się udało odpalić, u sprzedawcy odpalił za trzecim. Podejrzewam, że może czegoś nie załączyłem czy coś... Albo paliwa przelałem za dużo/za mało.
			  
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 22-12-2012 18:00:36 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Artur 
 
 
		
			Zachmurzony 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,356 
Imię: Artur 
Skąd: Poznań 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Mój Mińsk! 
			 
			
				Instrukcję znalazłem! 
Irku... Do wyłączania zapłonu służy pionowy, ale na prawej.    Ale mi nie świeci się nic, ani jedna lampka, ani migacze, ani nawet kontrolki... Więc pewnie coś się musiało rozłączyć, bo innej możliwości nie widzę - w końcu sam widziałem, jak świecą! 
A ma ktoś może schemat instalacji elektrycznej?
			  
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 22-12-2012 19:10:54 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |