DO ZDJĘCIA, KTÓRE ZROBIŁEM JAK KTOŚ NIE MOŻE ROZCZYTAĆ I SIĘ POŁAPAC
a więc niebieskie przewody 
po prawej na małym foto napisane jest 
"przełącznik na kierownicy" 
na głównym foto napisane jest "gaszenie" czyli przewód niebieski z silnika )zmasowanie cewki)
zółte przewody 
na małym foto jest napisane 
"przełącznik na kierownicy"
na małym foto po lewej stronie mamy
"ów sam dół" czyli zaraz napiszę niżej 
tu chodzi o ten przewód podłączony do wtyku na dole oprawki
jak    -_-         <--- coś takiego to nasz układ na oprawce zarówki 
to o to na dole chodzi )ten uśmieszek)
brązowe przewody 
główne foto po lewej przewód po lewej stronie to napis "tylna lampa" 
a ten po prawej to 
"przełącznik na kierownicy" 
po prawej są czerwone przewody 
ten pojedynczy z przodu to zasilanie z iskrownika czyli główny przewodzik 
a za nim z tyłu masz podwójny przewód na jednym konektorku 
jest to "masa do ramy"    <-------wiadomo o co chodzi 

i masz tutaj "ów sam dół" czyli na oprawce ten uśmieszek
Tak podłączona instalacja działa w 100% bez klaksonu, którego nie ma w wielu rometach 
jak ktoś chce to klakson podłącza pod zasilanie z iskrownika i masę