| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Ogar 205-cafe racer
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		maczos 
 
 
		
			MaczoS NaczoS 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 324 
Imię: MacieK 
Skąd: Człuchów 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 18-11-2012 19:29:57 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
		
		
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 18-11-2012 21:43:29 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Ogar 205-cafe racer 
			 
			
				Ok, budowa ruszyła. Stan wyjściowy, czyli Ogarek: 
http://zapodaj.net/80cdbf36d536c.jpg.html
I prawdopodobnie przyszła wisienka na torcie, czyli siedzenie:
 http://zapodaj.net/4f09bf1027b73.jpg.html
I właśnie siedzenie jako pierwsze mnie rozczarowało, choć powinienem się spodziewać. Pod obiciem totalnie zardzewiałe:
 http://zapodaj.net/3a0070c4b7b99.jpg.html
Co do błotników to mam kilka pomysłów. Jednym z nich jest cięcie, a oto ewentualni dawcy. Sami widzicie że nie szkoda pociąć(swoją drogą podczas czyszczenia dotarłem do oryginalnego koloru-piękna, soczysta czerwień):
 http://zapodaj.net/259b5f41618a9.jpg.html
http://zapodaj.net/a30ff126ade4f.jpg.html
http://zapodaj.net/02fa7f765dec2.jpg.html
http://zapodaj.net/4ba12734059d3.jpg.html
Kierownica, jak już mówiłem, będzie chyba od jakiegoś MTB. Cięższa od oryginału(grubsze ścianki) i niestety sporo grubsza w środkowej części. W związku z tym musiałem kombinować mocowanie. W oryginalnych uchwytach będzie kawałek rury i to do niej obejmą przymocuję nową kierownicę. Dzięki temu, mimo jej kształtu, nie będzie zawadzała o bak(bo jest wysunięta). Te kilka cm do przodu wymusi też lekko "scyzorykowatą" pozycję. Więc super.
 http://zapodaj.net/3fa348fe4d78a.jpg.html
http://zapodaj.net/d83235df9f663.jpg.html
http://zapodaj.net/35c949f03f01c.jpg.html
I rzut oka na całość:
 http://zapodaj.net/2c9e80f59bc65.jpg.html
Plany. Błotnik z tyłu out. Prawdopodobnie zastąpi go kawałek blachy lub laminatu, to niebieskie coś za silnikiem. Błoto z głowy. Natomiast przedni prawdopodobnie dotnę tak jak pokazuje czarny prostokąt:
 http://zapodaj.net/b88d496a7c62e.jpg.html
Schowek raczej nie wróci, ale nie przesądzam niczego. Pracę wznawiam po weekendzie i chyba z grubej rury-biorę się za zadupek.
			  
			
			
 
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA ! 
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 28-11-2012 22:27:45 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Ogar 205-cafe racer 
			 
			
				Przyszły tydzień, nie wcześniej. W ten weekend mam ostatni zjazd przed świętami, potem luz. Na święta prawdopodobnie będę wędził kiełbasę, a ponieważ wędzarka jest obok warsztaciku, a wędzenie nie wymaga wiele uwagi, to będzie sporo czasu na projekt. 
Więc żeby nie było że nie myślę o projekcie uchylę rąbka tajemnicy. Zamierzam kupić jebutną kibel-rurę. Fi 200. Potem wytnę z niej fragment jak na rysunku, i zadupnik jak malowany. Potem posłuży mi jako kopyto do laminowania, lub zostanie pokryty jedną-dwiema warstwami nasączonej maty. Zobaczymy jak wyjdzie.
 http://zapodaj.net/e083b84b9d231.jpg.html
Oczywiście mam świadomość, że używanie elementów armatury ściekowej stwarza wrażenie wybitnego agro-tuningu, ale co tam. Prawdopodobnie gdybym się nie zdradził byłyby same ochy i achy. A kibelrury widać nie będzie, a może poprawić jakość, formę i wytrzymałość tego elementu. Tak charakterystycznego, jak by nie patrzeć.
			  
			
			
 
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA ! 
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 12-12-2012 16:23:46 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		janosikmz19822 
 
 
		
			Uczeń 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 172 
Imię: Łukasz 
Skąd: Pruszków 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Ogar 205-cafe racer 
			 
			
				 (12-12-2012 16:23:46)nie_mientki napisał(a):  Przyszły tydzień, nie wcześniej. W ten weekend mam ostatni zjazd przed świętami, potem luz. Na święta prawdopodobnie będę wędził kiełbasę, a ponieważ wędzarka jest obok warsztaciku, a wędzenie nie wymaga wiele uwagi, to będzie sporo czasu na projekt. 
 
Więc żeby nie było że nie myślę o projekcie uchylę rąbka tajemnicy. Zamierzam kupić jebutną kibel-rurę. Fi 200. Potem wytnę z niej fragment jak na rysunku, i zadupnik jak malowany. Potem posłuży mi jako kopyto do laminowania, lub zostanie pokryty jedną-dwiema warstwami nasączonej maty. Zobaczymy jak wyjdzie. 
http://zapodaj.net/e083b84b9d231.jpg.html 
 
Oczywiście mam świadomość, że używanie elementów armatury ściekowej stwarza wrażenie wybitnego agro-tuningu, ale co tam. Prawdopodobnie gdybym się nie zdradził byłyby same ochy i achy. A kibelrury widać nie będzie, a może poprawić jakość, formę i wytrzymałość tego elementu. Tak charakterystycznego, jak by nie patrzeć. 
Pomysł ciekawy   
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 12-12-2012 23:21:51 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Ogar 205-cafe racer 
			 
			
				Roboty ruszyły. Mróz dokucza i człowiek robi sto razy mniej niż by chciał. Ale po kolei. Po milionie lat czekania do sklepu dotarło kolanko. Początkowo bałem się że przesadziłem ze średnicą. Okazało się że w sam raz. No i koszt-29,80zł. Trochę dużo, ale za marzenia się płaci  
Przymiarki do wstępnego cięcia. Taśma maskująca z Brico Depot okazała się totalnie beznadziejna i nie przyklejająca się. Może to wina mrozu. Może nie.
  
A i tak spękałem i na wszelki wypadek uciąłem centymetr niżej. Najwyżej dotnę drugi i trzeci raz. Łatwiej ciąć niż sztukować. PCV okazał się wdzięcznym materiałem do cięcia, z wyjątkiem smrodu spalenizny mu towarzyszącemu. I pomarańczowego pyłu na całym ubraniu. Jakość zdjęcia spowodowana jakością aparatu(komórka) i trzęsącymi się z zimna rękami.
  
No i tak to wygląda po przymiarkach. Nawet nie tak źle. I pojawia się zarys przyszłego kształtu.
  
 
Ostatnia fotka(bo komórka padła) to pokazanie takiego zadarcia do góry, które najprawdopodobniej zostanie. Więc kibel-kolanko, poza wspomnianym docinaniem, otrzyma podobny kształt(sfazowanie, zadarcie, nazywajcie to jak chcecie).
  
Poza tym kombinowałem z mocowaniem kierownicy, i do końca tygodnia powinienem się z tym uporać.
 
Ciąg dalszy nastąpi. 
A ja lecę się kąpać, zanim wrócę spodziewam się ciekawych opinii, porad, bluzgów i off-topu.
			  
			
			
 
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA ! 
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 19-12-2012 01:20:00 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 19-12-2012 11:59:06 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |