Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Montaż silnika 223 w ramie Ogara 205
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Pyr pyr, wrum, wrum :D
Liczba postów: 2,755
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Montaż silnika 223 w ramie Ogara 205
Co nie zmienia faktu, że jakbyś już chciał to mieć "stopro" legalne to w grę wchodzi tylko silnik pasujący w oryginalne mocowania, bo jak będziesz przy nich grzebał to już możesz mieć problem z przeglądem z racji ingerencji w konstrukcję. Więc skoro tak czy tak trzeba "kombinować" to ja do niczego nie namawiam, ale w końcu czy to 200 czy 205 w papierach to nie robi różnicy, a co pasująca rama to pasująca rama.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
22-02-2016 12:59:20 |
|
|
Michał
Taki tam

Liczba postów: 337
Imię: Michał
Skąd: Kolbuszowa
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Montaż silnika 223 w ramie Ogara 205
|
|
22-02-2016 13:20:33 |
|
1 osoba postawiła piwo Michał za ten post:1 osoba postawiła piwo Michał za ten post.
Quake96 (02-22-2016)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|