Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Historia zakładów Romet
Autor Wiadomość
kuzma Offline
Technik
*


Liczba postów: 536
Imię: Suzuki GF 250
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #1
Historia zakładów Romet

Sprzedam zabytkową Suzuki GF 250 jedyny egzemplarz w Europie
29-01-2016 14:05:24
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Quake96 Offline
Pyr pyr, wrum, wrum :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,756
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #2
RE: Historia zakładów Romet
O Boże to już nawet tutaj się pojawiło? Toć to co jest tam napisane po części mija się z prawdą. Bo co to za Romet 50T ? 50-T-1 jak już. Poza tym najpierw piszą, że to Ogar 200 był znacznie żwawszy od naszych polskich silników, a potem piszą, że T-1 z 019 był najmocniejszy. No albo to albo to, ludzie. Że nie wspomnę o rzekomym v-maxie T-1 wynoszącym 65km/h. Chyba z przepaści :F

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
29-01-2016 15:20:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 2 użytkowników postawiło piwo Quake96 za ten post.
Dawdzio Offline
Hold my mustache!
Moderatorzy


Liczba postów: 2,639
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
Post: #3
RE: Historia zakładów Romet
Chyba znam źródło tych bzdur kreatywnych informacji. Proszę:
http://www.romet.pl/Historia_motoryzacji,14.html
Najbardziej podobają mi się zdjęcia. No spójrzcie tylko na te niesamowicie kreatywne ujęcia, które aż zapierają dech. Na pierwszy rzut oka widać, że robił je zawodowy fotograf. A do tego jeszcze te dokładne podpisy pod nimi, żeby nawet ten, kto nie zna się na Rometach wiedział czym jest kolorowa plama powyżej zaskakująco niezwykle ukazany pojazd na zdjęciu powyżej. Całe szczęście, że podpisy robił ktoś znający się na rzeczy, albo chociaż osoba zdolna poświęcić pół godziny, ze swojego wysoko marnie opłacanego czasu pracy, żeby zagłębić się w temat chociażby nie tylko na poziom Wikipedii i zaskoczyć wszystkich Polaków zdjęciem unikatowego prototypu Motorynki Komar, tzw. sztywniak, wyposażonego w silnik, tzw. kwadraciak. Prototyp ten został wykonany tylko w ilości 0,78654 sztuki i do dziś nie zachował się żadna jego część. Warto też zwrócić uwagę na mniej wyjątkową, ale zachowaną w 100% w oryginale Motorynkę Pony.
Dobrze, że firma, "która przejęła nie tylko markę, ale również polską motoryzacyjną tradycję" zna ją i szanuje, aby jej produkty zachwycały wciąż pomimo tylu lat po założeniu Rometu. Artykuł Histeria Historia motoryzacji przekonał mnie o tym. Idę kupić kibel od Arkusa motorower z polskiej, kultowej marki Romet, zanim wszystkie się rozejdą.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-01-2016 20:16:38 przez Dawdzio.)
29-01-2016 20:11:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 7 użytkowników postawiło piwo Dawdzio za ten post.
Quake96 Offline
Pyr pyr, wrum, wrum :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,756
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #4
RE: Historia zakładów Romet
Cudnie podsumowane Smile Oni znani są z takich wtop względem historii prawdziwego Rometu Tongue

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
29-01-2016 22:36:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Remont
Ostatni post: grz3513k
Dzisiaj 21:17:13
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 1363
Problem z linka gazu koma...
Ostatni post: Konrad DD
Dzisiaj 13:05:30
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 186
Mój pierwszy Ogar 200
Ostatni post: Quake96
Wczoraj 22:35:23
» Odpowiedzi: 1535
» Wyświetleń: 841897
"Pszczółka" , czyli kolej...
Ostatni post: Quake96
Wczoraj 22:35:21
» Odpowiedzi: 583
» Wyświetleń: 198232
Co to jest Unidal?
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 19:03:10
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 87
Komar ciężko pali na ciep...
Ostatni post: Leczyk_Junior
Wczoraj 17:04:26
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 183
Romet gil 94r
Ostatni post: Kasztan
Wczoraj 13:41:21
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 53
Ogar 205 - problemy z bie...
Ostatni post: Maskota
20-06-2025 23:44:27
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 242
Co to za model składaka?
Ostatni post: maxior30
20-06-2025 23:43:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 122
Lagi 50 T-1 w Ogarze 200
Ostatni post: Quake96
20-06-2025 23:33:06
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 224
Unidal?
Ostatni post: ka_losh
20-06-2025 21:43:00
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 70
Ogar 205 1987
Ostatni post: romek
20-06-2025 19:37:59
» Odpowiedzi: 52
» Wyświetleń: 4398
Dobry wieczór
Ostatni post: maxior30
20-06-2025 03:12:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 76
Jak wyglądały te modele w...
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
19-06-2025 20:01:02
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 88
Wyrobiony rowek na klin w...
Ostatni post: Dinozaur
19-06-2025 12:28:44
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 285

Reklama