| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					[Ogar 200] Wolne obroty
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| SYR3N   Uczeń
 
  
 
   Liczba postów: 141
 Imię: Szymon
 Skąd: Stare Kurowo
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: Wolne obroty 
 
				 (20-09-2014 13:36:51)krzysiu1505 napisał(a):  Pierwsze pytanie: jakie dysze i jaki króciec(z okrągłym czy kwadratowym przelotem)? Drugie pytanie: czy połączenia między króćcem a gaźnikiem i króćcem a cylindrem są szczelne? Trzecie pytanie: czy poziom paliwa jest dobrze ustawiony? Jeśli nie ma żadnych nieszczelności i poziom paliwa w komorze jest dobrze ustawiony to nie powinno być żadnych problemów z regulacją, linkę ustawia się tak śrubą przy manetce żeby była jak najmniej naciągnięta, ale żeby nie było luzu, i wtedy idzie bez problemu wyregulować. Problem z wolnymi obrotami mogą zaś stwarzać pewne przeróbki silnika, przystosowujące silniki Jawa 223 do naszego "Prawa o ruchu drogowym",  z króćcem na czele, u mnie na silniku z okrągłym króćcem nie szło wyregulować obrotów, ale już po "odblokowaniu" silnika ustawiłem bez problemu. 
nie wiem, czy wiesz, ale teraz robią linki z za krótkim pancerzem i dlatego może być problem, dlatego obroty trzeba regulować przepustnicą
			 |  |  
	| 20-09-2014 16:23:45 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |