|
Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
|
Polo Lux 75
|
| Autor |
Wiadomość |
Wojtas29
Nowy

Liczba postów: 7
Imię: Wojtek
Skąd: Gdańsk
Pojazd: Inny Romet
|
Polo Lux 75
Witam wszystkich forumowiczy.
W moje ręce całkiem nie dawno wpadł rower o którym marzyłem już od dawna-Romet Polo Lux.
Początkowo miałem problem z identyfikacją rocznika, ale po konsultacji z nieco bardziej obeznanym w tym temacie znajomym udało mi się ustalić że to rocznik 75.
Gdy go kupiłem, to właściwie oryginalna była tylko rama i kierownica, a rama była dwu krotnie malowana.
Po jakimś czasie skrobania okazało się że w oryginale był zielony metalik, ale ten kolor został tylko w kilku miejscach więc, rama będzie malowana. Na ten moment kupiłem drugi rower na części do Polo luxa. Ten rower to Tyler beach cruiser z 75roku. Trochę szkoda mi go na części brać bo w pełni oryginalny jest ale Polo lux to jednak marzenie było.
Na Tylera założę to co było na Polo lubię plus jakieś oryginalne części które znajdę. W sobotę przyjeżdża rama z lakierni i będzie robiony szablon i wlepy[attachment=23829][attachment=23829]
ps. ta rama była tak pospawana w fabryce. nie wiem czy śmiać się czy płakać.
Szczęścliwiw tyler jest też z 75'ego więc wszystko będzie sięzgadzać[attachment=23829]
(23-10-2025 10:08:30)Wojtas29 napisał(a): Witam wszystkich forumowiczy.
W moje ręce całkiem nie dawno wpadł rower o którym marzyłem już od dawna-Romet Polo Lux.
Początkowo miałem problem z identyfikacją rocznika, ale po konsultacji z nieco bardziej obeznanym w tym temacie znajomym udało mi się ustalić że to rocznik 75.
Gdy go kupiłem, to właściwie oryginalna była tylko rama i kierownica, a rama była dwu krotnie malowana.
Po jakimś czasie skrobania okazało się że w oryginale był zielony metalik, ale ten kolor został tylko w kilku miejscach więc, rama będzie malowana. Na ten moment kupiłem drugi rower na części do Polo luxa. Ten rower to Tyler beach cruiser z 75roku. Trochę szkoda mi go na części brać bo w pełni oryginalny jest ale Polo lux to jednak marzenie było.
Na Tylera założę to co było na Polo lubię plus jakieś oryginalne części które znajdę. W sobotę przyjeżdża rama z lakierni i będzie robiony szablon i wlepy
ps. ta rama była tak pospawana w fabryce. nie wiem czy śmiać się czy płakać.
Szczęścliwiw tyler jest też z 75'ego więc wszystko będzie sięzgadzać
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-10-2025 10:18:02 przez Wojtas29.)
|
|
| 23-10-2025 10:08:30 |
|
|
Wojtas29
Nowy

Liczba postów: 7
Imię: Wojtek
Skąd: Gdańsk
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Polo Lux 75
(24-10-2025 20:05:18)Piotrekdriver1 napisał(a): Nie wierze że te sprawy z fabryki.
A jednak
(24-10-2025 23:06:42)Wojtas29 napisał(a): (24-10-2025 20:05:18)Piotrekdriver1 napisał(a): Nie wierze że te sprawy z fabryki.
A jednak
Co prawda rama była spawana ale w zupełnie innym miejscu a tam skrobałem oryginalny zielony metalik
(24-10-2025 23:06:42)Wojtas29 napisał(a): (24-10-2025 20:05:18)Piotrekdriver1 napisał(a): Nie wierze że te sprawy z fabryki.
A jednak
(24-10-2025 23:06:42)Wojtas29 napisał(a): (24-10-2025 20:05:18)Piotrekdriver1 napisał(a): Nie wierze że te sprawy z fabryki.
A jednak
Co prawda rama była spawana ale w zupełnie innym miejscu a tam skrobałem oryginalny zielony metalik
Potem nie chciało mi się męczyć że skrobaniem i lakiernik mi to wysłał.
Po zdjęciach z lakierni tym że skrobałem tam zielony metalik i tym co udało mi się dowiedzieć od powszedniego właściciela, udało mi się ustalić żew tym miejscu nie było spawane, tak było w oryginale i jak to zobaczyłem nie wiedziałem czy śmiać się czy płakać
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-10-2025 23:12:12 przez Wojtas29.)
|
|
| 24-10-2025 23:06:42 |
|
|
Wojtas29
Nowy

Liczba postów: 7
Imię: Wojtek
Skąd: Gdańsk
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Polo Lux 75
(25-10-2025 21:20:31)RometW napisał(a): Przy tak poważnym remoncie warto by to poprawić i wzmocnić.
W tym miejscu jest duże obciążenie, kiedyś w Turing2 pękł mi lepiej wyglądający spaw.
Jeżeli ktoś tak spawał to pewnie nieźle przetopił metal w tym miejscu
Chyba najlepiej by było zeszlifować spawy ta by jak najmniej naruszyć oba elementy.
Następnie dobrać kawałek rurki (3-4cm) o odpowiedniej średnicy wewnętrznej i grubej ściance i nałożyć na wierzch jako tuleje wzmacniającą.
Już to zrobiłem
mam problem
nie mogę dodać zdjęcia do posta
Notatka od Dawdzio, Wczoraj 21:26:26
Usunąłem baaaardzo dużo tekstu uszkodzonego linku.
|
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Wczoraj 21:24:46 przez Dawdzio.)
|
|
| Wczoraj 10:45:01 |
|
|
Wojtas29
Nowy

Liczba postów: 7
Imię: Wojtek
Skąd: Gdańsk
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Polo Lux 75
sorry za tak długi url coś mi się popsuło.
tutaj jest kilka krótszych
Tak wyszło:
Przy tak poważnym remoncie warto by to poprawić i wzmocnić.
W tym miejscu jest duże obciążenie, kiedyś w Turing2 pękł mi lepiej wyglądający spaw.
Jeżeli ktoś tak spawał to pewnie nieźle przetopił metal w tym miejscu
Chyba najlepiej by było zeszlifować spawy ta by jak najmniej naruszyć oba elementy.
Następnie dobrać kawałek rurki (3-4cm) o odpowiedniej średnicy wewnętrznej i grubej ściance i nałożyć na wierzch jako tuleje wzmacniającą.
[/quote]
Już to zrobiłem
Tak wyszło:
(Wczoraj 11:10:18)RometW napisał(a): Zdjęcie wstawiasz na stronę z hosting zdjęć i link do niej.
Ja używam strony elektroda.pl tylko tam trzeba mieć konto.
już ogarnąłem
(Wczoraj 11:14:24)Wojtas29 napisał(a): sorry za tak długi url coś mi się popsuło.
tutaj jest kilka krótszych
Tak wyszło:
Przy tak poważnym remoncie warto by to poprawić i wzmocnić.
W tym miejscu jest duże obciążenie, kiedyś w Turing2 pękł mi lepiej wyglądający spaw.
Jeżeli ktoś tak spawał to pewnie nieźle przetopił metal w tym miejscu
Chyba najlepiej by było zeszlifować spawy ta by jak najmniej naruszyć oba elementy.
Następnie dobrać kawałek rurki (3-4cm) o odpowiedniej średnicy wewnętrznej i grubej ściance i nałożyć na wierzch jako tuleje wzmacniającą.
Już to zrobiłem
Tak wyszło:
(Wczoraj 11:10:18)RometW napisał(a): Zdjęcie wstawiasz na stronę z hosting zdjęć i link do niej.
Ja używam strony elektroda.pl tylko tam trzeba mieć konto.
już ogarnąłem
[/quote]
jestem bardzo zadowolony z tego projektu, dotej pory jedyne co zrobiłem to remont karata który swoją drogą też nieźle wyszedł i podstawowe naprawy w starym wigry
(Wczoraj 11:14:24)Wojtas29 napisał(a): sorry za tak długi url coś mi się popsuło.
tutaj jest kilka krótszych
Tak wyszło:
Przy tak poważnym remoncie warto by to poprawić i wzmocnić.
W tym miejscu jest duże obciążenie, kiedyś w Turing2 pękł mi lepiej wyglądający spaw.
Jeżeli ktoś tak spawał to pewnie nieźle przetopił metal w tym miejscu
Chyba najlepiej by było zeszlifować spawy ta by jak najmniej naruszyć oba elementy.
Następnie dobrać kawałek rurki (3-4cm) o odpowiedniej średnicy wewnętrznej i grubej ściance i nałożyć na wierzch jako tuleje wzmacniającą.
Już to zrobiłem
Tak wyszło:
(Wczoraj 11:10:18)RometW napisał(a): Zdjęcie wstawiasz na stronę z hosting zdjęć i link do niej.
Ja używam strony elektroda.pl tylko tam trzeba mieć konto.
już ogarnąłem
(Wczoraj 11:14:24)Wojtas29 napisał(a): sorry za tak długi url coś mi się popsuło.
tutaj jest kilka krótszych
Tak wyszło:
Przy tak poważnym remoncie warto by to poprawić i wzmocnić.
W tym miejscu jest duże obciążenie, kiedyś w Turing2 pękł mi lepiej wyglądający spaw.
Jeżeli ktoś tak spawał to pewnie nieźle przetopił metal w tym miejscu
Chyba najlepiej by było zeszlifować spawy ta by jak najmniej naruszyć oba elementy.
Następnie dobrać kawałek rurki (3-4cm) o odpowiedniej średnicy wewnętrznej i grubej ściance i nałożyć na wierzch jako tuleje wzmacniającą.
Już to zrobiłem
Tak wyszło:
(Wczoraj 11:10:18)RometW napisał(a): Zdjęcie wstawiasz na stronę z hosting zdjęć i link do niej.
Ja używam strony elektroda.pl tylko tam trzeba mieć konto.
już ogarnąłem
[/quote]
jestem bardzo zadowolony z tego projektu, dotej pory jedyne co zrobiłem to remont karata który swoją drogą też nieźle wyszedł i podstawowe naprawy w starym wigry
[/quote]
Czy polo luxy wychodziły wogóle z shimano 333 czy tylko sturmey archer?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Wczoraj 11:25:49 przez Wojtas29.)
|
|
| Wczoraj 11:14:24 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|