Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
zerwany gwint na wybieraku
|
Autor |
Wiadomość |
Rafku
Drucidruci tu

Liczba postów: 1,821
Imię: Rafał
Skąd: Bartoszyce
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: zerwany gwint na wybieraku
(17-04-2017 01:43:16)ARES napisał(a): przed uszkodzeniem jeśli pomogłem będe wdzięczny
Hahahaha no desperat czy co?
Tak co do tematu, to o co w ogóle chodzi? O wodzik ta? 017 to nie są czasem ręczne biegi? To moim zdaniem w takim silniku na wodziku nie ma żadnego gwintu, przynajmniej w s38 jest dziurkana drucik...
I tak w ogóle wybierak a wodzik wydaje mi się to dwa inne przedmioty - na to cięgno, które jest przymocowane do wodzika to powiedziałbym wybierak...
Co do tematu to jeżeli jest to 017 z przerobionymi na nogę biegami i gwint na wodziku rzeczywiście tam jest to wodzika nie da się czasem wysunąć, tak, żeby ten gwint wystawał? Oczywiście, żeby to sprawdzić, trzeba ściągnąć automat, i zobaczyć..
Pony 50-M2 '82
Ogar 200 '88
50T1 '80
Komar 2351 '79
Mini ścigacz 50cc
Bemi Cross 110cc
Bashan ATV 150cc
|
|
17-04-2017 08:05:56 |
|
|
Cykada
Uczeń

Liczba postów: 196
Imię: Mateusz
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny
|
RE: zerwany gwint na wybieraku
Silnik to 017 albo 019 , niepamiętam nigdy, ale jest przerobiony na nogę.

chodzi dokładnie o element 20 - przesuwka biegów - jest na niej wyrobiony gwint, na el 19 cięgło wodzika gwint jest dobry.
Przesuwki nie da się wyciągnąć bez rozpołwaniania.
Dzisiaj jakoś to zrobiłem - sklepałem młotkiem kawałek druta stalowego 0,5mm tak żeby był bardziej płaski, włożyłem go zagiętego w cięgno i wkręciłem siłą na przesuwkę, wkręcił się, biegi działają, jeszcze nie jeździłem, ale narazie jako półśrodek powinno wystarczyć.
|
|
17-04-2017 17:55:35 |
|
|
Jaro5
Praktykant

Liczba postów: 466
Imię: Jarek
Skąd: Poddębice
Pojazd: Romet Pony
|
|
17-04-2017 19:00:27 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|