Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Wał nowej produkcji [Romet Komar ]
|
Autor |
Wiadomość |
buri97pl
Technik

Liczba postów: 192
Imię: Kamil
Skąd: Andrychów
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Wał nowej produkcji [Romet Komar ]
(03-01-2016 22:24:30)parczi napisał(a): Chińskie wały to gówno, OK! A ćwiczył ktoś regenerację oryginalnego wału na chińskim korbowodzie??
(03-01-2016 22:24:30)parczi napisał(a): Chińskie wały to gówno, OK! A ćwiczył ktoś regenerację oryginalnego wału na chińskim korbowodzie??
Już wiem że się nie nada. Sworzeń stopy korbowodu w oryginalnym wale wynosi 18 mm, w chińskim 16mm
Stozek magneta jest nieprawidłowo obrobiony wzgledem stozka magneta przez co magneto nie dochodzi do końca ....badziew
wystarczy wziąść śmieszną suwmiarkę i jej wysokościomierzem pomierzyć długości czopów względem oryginału i wniosek jest taki ,że na oko widać ,ze chiński wał ma swoje wymiary a zmd swoje
lepiej dać do regeneracji i przebić korbę niż kupywać ten szajs.
A co do łożyska igiełkowego sworznia tłoka weź je i kup markowe nie zakładaj czasem tego czegoś
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-01-2016 01:18:33 przez buri97pl.)
|
|
13-01-2016 01:17:16 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|