Problem z iskrą i paliwem Simson S53
|
Autor |
Wiadomość |
damix98
Praktykant

Liczba postów: 375
Imię: Damian
Skąd: Ruciane-Nida
Pojazd: Inny
|
Problem z iskrą i paliwem Simson S53
Kilka dni temu nabyłem oto tego Simsona:

Jest to Simson S53 Enduro z bakiem i boczkami od S51.
Po kupnie nie mogłem go odpalić bo do wymiany były łożyska, uszczelniacze i nie było cewki butelkowej.
Po wymienieniu następujących części w silniku przyszedł czas na odpalenie, ale pojawił się problem.
Pierwszym problemem jest to że iskra na świecy jest tylko wtedy jeżeli kabel od masy jest delikatnie przyłożony do masy i iskrzy. Jeżeli kabel od masy iskrzy dopiero na świecy pojawia się iskra. Jeżeli mase normalnie przyczepimy to nie ma iskry.
Drugim problemem jest to że nie ciągnie paliwa z gaźnika do cylindra. Jeżeli poleje się paliwa pod ściece to Simson załapie ale z gaźnika nie ciągnie.
Dodam że:
-Gaźnik czyściłem a nawet wstawiałem drugi gaźnik na 100% sprawny bo wyciągnięty z jeżdżącego Simsona i dalej nic.
-Kompresja jest.
Yamaha DT 50: http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=19110
|
|
12-09-2014 20:24:00 |
|
|
theogarowiec
rider ogar

Liczba postów: 1,010
Imię: Szymon
Skąd: Słupca
Pojazd: Romet Pony
|
|
12-09-2014 21:04:22 |
|
|
damix98
Praktykant

Liczba postów: 375
Imię: Damian
Skąd: Ruciane-Nida
Pojazd: Inny
|
|
12-09-2014 21:12:11 |
|
|
theogarowiec
rider ogar

Liczba postów: 1,010
Imię: Szymon
Skąd: Słupca
Pojazd: Romet Pony
|
|
12-09-2014 22:06:21 |
|
|
damix98
Praktykant

Liczba postów: 375
Imię: Damian
Skąd: Ruciane-Nida
Pojazd: Inny
|
|
13-09-2014 23:21:24 |
|
|
theogarowiec
rider ogar

Liczba postów: 1,010
Imię: Szymon
Skąd: Słupca
Pojazd: Romet Pony
|
|
13-09-2014 23:29:22 |
|
|
Quake96
Pyr pyr, wrum, wrum :D
Liczba postów: 2,755
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Problem z iskrą i paliwem Simson S53
(13-09-2014 23:29:22)theogarowiec napisał(a): no po prostu skoro nie chodzi to nie zasysa paliwa, zrób zapłon i raczej będzie okej
Bzdura. Gdyby tak było to przed każdym odpaleniem musiałbyś ręcznie podlewać paliwo pod świecę. Przy kopaniu ruszasz tłokiem, powstaje kompresja przy pomocy której zasysane jest paliwo do cylindra. Przecież czy silnik pracuje, czy dopiero go odpalasz to i tak paliwo musi dostawać nie?
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
14-09-2014 01:38:55 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|