Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Problem z iskrą i paliwem Simson S53
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Kilka dni temu nabyłem oto tego Simsona:

Jest to Simson S53 Enduro z bakiem i boczkami od S51.
Po kupnie nie mogłem go odpalić bo do wymiany były łożyska, uszczelniacze i nie było cewki butelkowej.
Po wymienieniu następujących części w silniku przyszedł czas na odpalenie, ale pojawił się problem.
Pierwszym problemem jest to że iskra na świecy jest tylko wtedy jeżeli kabel od masy jest delikatnie przyłożony do masy i iskrzy. Jeżeli kabel od masy iskrzy dopiero na świecy pojawia się iskra. Jeżeli mase normalnie przyczepimy to nie ma iskry.
Drugim problemem jest to że nie ciągnie paliwa z gaźnika do cylindra. Jeżeli poleje się paliwa pod ściece to Simson załapie ale z gaźnika nie ciągnie.

Dodam że:
-Gaźnik czyściłem a nawet wstawiałem drugi gaźnik na 100% sprawny bo wyciągnięty z jeżdżącego Simsona i dalej nic.
-Kompresja jest.
niewiem czy w simsonie jest wyjmowany kranik, ale jeśli tak to go wyjmij, wyczyść, bo może się zapchał. Co do masy to może był tam malowany, i jest za gruba warstwa farby i nie masuje? Próbój tam przetrzeć szczotką drucianą, papierem ściernym. Ale najlepiej jak udzieli się ktoś inny.
(12-09-2014 20:58:09)godzix napisał(a): [ -> ]niewiem czy w simsonie jest wyjmowany kranik, ale jeśli tak to go wyjmij, wyczyść, bo może się zapchał. Co do masy to może był tam malowany, i jest za gruba warstwa farby i nie masuje? Próbój tam przetrzeć szczotką drucianą, papierem ściernym. Ale najlepiej jak udzieli się ktoś inny.

Paliwo jak narazie leci z butelki. A mase też dotykałem do silnika ale i tam nie ma masy
Przerywacz zmień, u mnie było to samo.
u mnie jest zapłon elektroniczny
A impulsator napewno dobry?
sprawdze jeszcze ten impulsator.
Ale co to może być za problem z tym paliwem?
no po prostu skoro nie chodzi to nie zasysa paliwa, zrób zapłon i raczej będzie okej
(13-09-2014 23:29:22)theogarowiec napisał(a): [ -> ]no po prostu skoro nie chodzi to nie zasysa paliwa, zrób zapłon i raczej będzie okej

Bzdura. Gdyby tak było to przed każdym odpaleniem musiałbyś ręcznie podlewać paliwo pod świecę. Przy kopaniu ruszasz tłokiem, powstaje kompresja przy pomocy której zasysane jest paliwo do cylindra. Przecież czy silnik pracuje, czy dopiero go odpalasz to i tak paliwo musi dostawać nie?
co do paliwa to jesteś pewien, że nigdzie po drodze nie łapie lewego powietrza? Może jak składałeś to uszczelka gdzieś źle siadła albo simmering.
Z iskrą to możesz mieć to, że moduł został powołany. Zobacz na innym. Gdyby to był impulsator nie było by iskry wcale. Magneto masz z elektronika czy platynkowca?
(14-09-2014 01:38:55)Quake96 napisał(a): [ -> ]
(13-09-2014 23:29:22)theogarowiec napisał(a): [ -> ]no po prostu skoro nie chodzi to nie zasysa paliwa, zrób zapłon i raczej będzie okej

Bzdura. Gdyby tak było to przed każdym odpaleniem musiałbyś ręcznie podlewać paliwo pod świecę. Przy kopaniu ruszasz tłokiem, powstaje kompresja przy pomocy której zasysane jest paliwo do cylindra. Przecież czy silnik pracuje, czy dopiero go odpalasz to i tak paliwo musi dostawać nie?

Ale nie zrozumiałeś, chodzi o to że po kopnięciu nie zasysa takiej ilości paliwa, jak podczas pracy silnika. A skoro jest problem z iskrą to jak ten silnik ma pracować?
A moze dysza w gazniku za mala jest?

Wysyłane z mojego GT-S6500 za pomocą Tapatalk 2
Przekierowanie