| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					łańcuch z wsk w ogarze 205
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		MIREK.M2 
 
 
		
			Technik 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 896 
Imię: Mirek 
Skąd: RBR  
Pojazd: Romet Pony 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 08-01-2014 23:36:30 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
		
		
	
		
		marcinkadet 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 32 
Imię: marcin 
Skąd: bobrowniki 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: łańcuch z wsk w ogarze 205 
			 
			
				Ja rozumie że chińskie jest be-ale jest złota zasada w rowerach która przekładamy do motorowerów-jak nowy łańcuch to obowiązkowo też nowe zębatki,inaczej zaraz łańcuch zostanie wyciągnięty na wymiar podjechanych zębatek,a jeśli bieda w domu to pilnik w dłoń i szlif... 
I tak zaraz ktoś nakrzyczy że zębatki ma jak nowe-to jest niemożliwe,gdybyś miał nowe to by łańcuch się niewyciągał,poprostu kupić nowąi porównać ze starą!!! 
I wypada pamiętać że naciągnięty łańcuch musi mieć luz 1.5-2cm i warto go regularnie oliwić,dla leniwych polecam łańcuch wyczyścić i wrzucić do puszki do której nałożymy smar łożyskowy,następnie zestaw na ogień,tak długo aż smar będzie jak woda,wtedy pomieszamy tym za pomocą patyka,wyciągamy po 15 min łańcuch,damy mu ostygnąć i ociec z nadmiaru smaru,lekko przecieramy szmatą i montujemy  
Aha,łańcuchy,ąle to każdy bez wyjątku nie lubią być przeciążane,tzn. jedziemy pod górkę na którą normalnie wjeżdżamy na 1,ale dziś wyjątkowo mordujemy silnik i ledwo bo ledwo na skraju zduszenia silnika na 2...
 
Co do oliwienia-lepsze od smarowania bo łańcuch sam "oczyszcza" się z brudu,jak ktoś chce to napiszę jak skonstruować oliwiarkę do łańcucha,która sama dozuje olej na łańcuch w czasie jazdy  
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 09-01-2014 21:41:50 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |