Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Komar] Komar nie pali, iskra zanika Pomocy!
Autor Wiadomość
DominiX Offline
Zapalony mechanik :D
*


Liczba postów: 1,840
Imię: Dominik
Skąd: Kłodawa
Pojazd: Inny
Post: #1
Komar nie pali, iskra zanika Pomocy!
Witam
Mam Komara silnik s38, kupiłem go w lipcu tego roku początkowo chodził dobrze, potem gdy dawałem manetkę do końca to go muliło,aż iskra zanikła na dobre wymieniłem kondensator, przeczyściłem platynki, było ok zrobiłem ze 200 km i nie pali iskra jest jednak czasem zanika gdy mocniej kopnę i iskrzy na platynkach. Dodam jeszcze, że bierze olej ze skrzyni, ale nie wiem czy simeringiem czy uszczelka między karterami jest walnięta. Czy to przez to nie pali? Proszę pomóżcie !
30-11-2013 17:30:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Damian4570 Offline
Zaawansowany hardware'owiec
*


Liczba postów: 1,305
Imię: Damian
Skąd: Strzelce Kraj
Pojazd: Romet Kadet
Post: #2
RE: Komar nie pali, iskra zanika Pomocy!
Masz simering od strony sprzęgła uszkodzony. Cewka W/N do wymiany
30-11-2013 18:04:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
DominiX Offline
Zapalony mechanik :D
*


Liczba postów: 1,840
Imię: Dominik
Skąd: Kłodawa
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: Komar nie pali, iskra zanika Pomocy!
Czemu cewka jak iskre daje? A czy przez simering może nie palić?
30-11-2013 18:50:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Damian4570 Offline
Zaawansowany hardware'owiec
*


Liczba postów: 1,305
Imię: Damian
Skąd: Strzelce Kraj
Pojazd: Romet Kadet
Post: #4
RE: Komar nie pali, iskra zanika Pomocy!
Jak pry mocnym kopnięciu iskra jest, albo zanika, to znaczy, że cewka może być do wymiany. U mnie było tak samo, wymieniłem cewkę, platynki oraz kondensator, iskra jest nawet jak się lekko ręką zakręci magnetem, stąd mój wniosek Wink
30-11-2013 19:21:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Linux Offline
.
*


Liczba postów: 247
Imię: Kuba
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #5
RE: Komar nie pali, iskra zanika Pomocy!
Troszkę wróżenie z fusów. Ja na początek wymieniłbym kondensator - to nieistotne, że był wymieniany 200km temu. Na nie nie ma reguły, czasami jeden da radę cały rok, a czasami tydzień. Objawy pasują. Jeżeli to nie pomoże to napisz.
30-11-2013 19:34:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
DominiX Offline
Zapalony mechanik :D
*


Liczba postów: 1,840
Imię: Dominik
Skąd: Kłodawa
Pojazd: Inny
Post: #6
RE: Komar nie pali, iskra zanika Pomocy!
Szkoda, że nie mam od kogoś pożyczyć cewki W/N, bo nie chce kupować nowej.
Ok wymienię kondensator, ale to dopiero za parę dni i zobaczę jak będzie, bo mi się teraz przypomniało, że ten kondek był jakiś mniejszy od tego co wymontowałem, a teraz w sklepie niema już tych małych. Ale po wymianie kondensatora nadal go muliło
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-11-2013 19:47:58 przez DominiX.)
30-11-2013 19:36:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Djproject Offline
ŚLUSARZ, MONTER , MECHANIK
*


Liczba postów: 487
Imię: Łukasz
Skąd: Nałęczów
Pojazd: Romet Pony
Post: #7
RE: Komar nie pali, iskra zanika Pomocy!
Moim zdaniem jest to wina kondensatora .
30-11-2013 20:10:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kokosek Offline
Минск 125
*


Liczba postów: 1,639
Imię: Eryk
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Inny
Post: #8
RE: Komar nie pali, iskra zanika Pomocy!
kondeensator nie padnie po 200km no bez jaj nawet te chińskie.. na pryrze da się jeżdzić a co dopiero kondensatorze.. Popieram Cewka porządna oraz "teoretycznie" platynkę bo iskrzy ale nie koniecznie

Moje Prace Smile

Simson S51 - Kokosek

Wyprzedaż u Kokoska!
30-11-2013 20:44:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Gaźnik
Ostatni post: marcin1479
Dzisiaj 10:10:48
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 172
Moja nowa dojazdówka (Oga...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 01:11:42
» Odpowiedzi: 32
» Wyświetleń: 1977
[K] Romet 50TS1/części
Ostatni post: komarek54
Wczoraj 16:38:52
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 74
Tu jest temat w którym pr...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 15:21:57
» Odpowiedzi: 53
» Wyświetleń: 97390
Silnik Ogar 200/Jawa 50 c...
Ostatni post: pikolo98
05-09-2025 21:29:55
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 197
Problem ze światłami
Ostatni post: Jarek_i_romet
05-09-2025 21:13:53
» Odpowiedzi: 52
» Wyświetleń: 32685
Witam :-)
Ostatni post: ZielonyTRN
05-09-2025 21:12:08
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 166
Witam ;)
Ostatni post: alexxx
05-09-2025 15:39:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 93
Witam
Ostatni post: mateusz9127
04-09-2025 13:44:47
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 95
Jaki silnik 023 czy 019 i...
Ostatni post: grissley
04-09-2025 12:43:44
» Odpowiedzi: 20
» Wyświetleń: 15324
Czy ogary 205 były malowa...
Ostatni post: Tomasz-pr110
03-09-2025 20:25:28
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 1541
cylinder alu wsk
Ostatni post: KolibeR
03-09-2025 00:46:58
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 143
Remont
Ostatni post: grz3513k
01-09-2025 21:51:55
» Odpowiedzi: 46
» Wyświetleń: 4031
nieznany model roweru
Ostatni post: chmielu
01-09-2025 18:10:51
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 217
Klakson belma SAS-3
Ostatni post: romek
01-09-2025 15:04:15
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 197

Reklama