Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar nie pali, iskra zanika Pomocy!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam
Mam Komara silnik s38, kupiłem go w lipcu tego roku początkowo chodził dobrze, potem gdy dawałem manetkę do końca to go muliło,aż iskra zanikła na dobre wymieniłem kondensator, przeczyściłem platynki, było ok zrobiłem ze 200 km i nie pali iskra jest jednak czasem zanika gdy mocniej kopnę i iskrzy na platynkach. Dodam jeszcze, że bierze olej ze skrzyni, ale nie wiem czy simeringiem czy uszczelka między karterami jest walnięta. Czy to przez to nie pali? Proszę pomóżcie !
Masz simering od strony sprzęgła uszkodzony. Cewka W/N do wymiany
Czemu cewka jak iskre daje? A czy przez simering może nie palić?
Jak pry mocnym kopnięciu iskra jest, albo zanika, to znaczy, że cewka może być do wymiany. U mnie było tak samo, wymieniłem cewkę, platynki oraz kondensator, iskra jest nawet jak się lekko ręką zakręci magnetem, stąd mój wniosek Wink
Troszkę wróżenie z fusów. Ja na początek wymieniłbym kondensator - to nieistotne, że był wymieniany 200km temu. Na nie nie ma reguły, czasami jeden da radę cały rok, a czasami tydzień. Objawy pasują. Jeżeli to nie pomoże to napisz.
Szkoda, że nie mam od kogoś pożyczyć cewki W/N, bo nie chce kupować nowej.
Ok wymienię kondensator, ale to dopiero za parę dni i zobaczę jak będzie, bo mi się teraz przypomniało, że ten kondek był jakiś mniejszy od tego co wymontowałem, a teraz w sklepie niema już tych małych. Ale po wymianie kondensatora nadal go muliło
Moim zdaniem jest to wina kondensatora .
kondeensator nie padnie po 200km no bez jaj nawet te chińskie.. na pryrze da się jeżdzić a co dopiero kondensatorze.. Popieram Cewka porządna oraz "teoretycznie" platynkę bo iskrzy ale nie koniecznie
Przekierowanie