| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					Romet ogar 200 gaźnik phbg 21 problem z opiłkami i regulacją
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| pro_siaty   Nowy
 
  
 
   Liczba postów: 38
 Imię: adam
 Skąd: rytel
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: Romet ogar 200 gaźnik phbg 21 problem z opiłkami i regulacją 
 
				Dorzucam 2 filmy którymi się kierowałem 
-przygotowania gaźnika(pokaz dysz itp.) https://youtu.be/kwuLsB_KOsc 
-jazda(jak to się sprawuje czy zmieniać dyszę itp.)
https://youtu.be/ZJYMK-d5qQE 
Nie wiem czy winy nie ma króciec ponieważ z okazji że nie miałem frezów pod ręką a nie chciało mi się czekać to na szybko rozwierciłem tylko dziurę wiertłem 20 i tyle wiec chyba założę org gaźnik dotrę silnik i zabiorę się za to jeszcze raz porządnie.
			 |  |  
	| 21-01-2023 21:00:22 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Maka_91   Majsterkowicz Amator
 
  
 
   Liczba postów: 483
 Imię: Mateusz
 Skąd: Zachodniopomorskie
 Pojazd: Romet 50-T-1
 
 | 
			| RE: Romet ogar 200 gaźnik phbg 21 problem z opiłkami i regulacją 
 
				Napisałeś, że na ssaniu nie mógł wejść na obroty. To nic złego, gdyż masz wtedy bogata mieszankę i silnik nie będzie chciał się wkręcić.Zobacz na normalnym gaźniku czy wszystko jest dobrze. Wtedy wykluczysz sobie ewentualne innne rzeczy a wtedy dopiero próbować inny gaźnik.
 Zrób wszystko na spokojnie jeszcze raz od początku.
 Opilki??? Może gaźnik nie wyczyszczony po obróbce jako że to zamiennik? No bo skąd? Wyczyść ten gaźnik, sprawdź wszystkie połączenia czy są dobre i zgrane otwory.
 No i ta dysza 90 ja uważam, że to zdecydowanie za dużo. W jikovach masz dysze ok 70, 65, 68.
 Zmieniałeś cos w silniku? Większy cylinder, kanały?
 Jak nie to uwazam, że za duża dysza zdecydowanie. Zalewa go nadmierna ilością paliwa. To, że zmieniłeś gaźnik nie sprawia, że silnik potrzebuje więcej mieszanki, potrzebuje jej tyle samo. No może faktycznie nieco więcej powietrza jest w stanie dostać się do silnika to i paliwa więcej trzeba, ale nie o tyle. Dysza 80 próbuj + - 5
 No i podstawa to spasowac wszystko. Gaźnik z króćcem, króciec z cylindrem. Żadnych progów być nie może, żadnych uskoków. Ewentualne różnice średnic robić łagodnym zejściem ale nie progiem bo wtedy szkoda roboty i pieniedzy
 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-01-2023 21:58:13 przez Maka_91.)
 |  |  
	| 21-01-2023 21:46:46 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif) 1 osoba postawiła piwo Maka_91 za ten post:1 osoba postawiła piwo Maka_91 za ten post. pro_siaty (01-21-2023)
 |  
	
		| pro_siaty   Nowy
 
  
 
   Liczba postów: 38
 Imię: adam
 Skąd: rytel
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: Romet ogar 200 gaźnik phbg 21 problem z opiłkami i regulacją 
 
				 (21-01-2023 21:46:46)Maka_91 napisał(a):  Napisałeś, że na ssaniu nie mógł wejść na obroty. To nic złego, gdyż masz wtedy bogata mieszankę i silnik nie będzie chciał się wkręcić.Zobacz na normalnym gaźniku czy wszystko jest dobrze. Wtedy wykluczysz sobie ewentualne innne rzeczy a wtedy dopiero próbować inny gaźnik.
 Zrób wszystko na spokojnie jeszcze raz od początku.
 Opilki??? Może gaźnik nie wyczyszczony po obróbce jako że to zamiennik? No bo skąd? Wyczyść ten gaźnik, sprawdź wszystkie połączenia czy są dobre i zgrane otwory.
 No i ta dysza 90 ja uważam, że to zdecydowanie za dużo. W jikovach masz dysze ok 70, 65, 68.
 Zmieniałeś cos w silniku? Większy cylinder, kanały?
 Jak nie to uwazam, że za duża dysza zdecydowanie. Zalewa go nadmierna ilością paliwa. To, że zmieniłeś gaźnik nie sprawia, że silnik potrzebuje więcej mieszanki, potrzebuje jej tyle samo. No może faktycznie nieco więcej powietrza jest w stanie dostać się do silnika to i paliwa więcej trzeba, ale nie o tyle. Dysza 80 próbuj + - 5
 No i podstawa to spasowac wszystko. Gaźnik z króćcem, króciec z cylindrem. Żadnych progów być nie może, żadnych uskoków. Ewentualne różnice średnic robić łagodnym zejściem ale nie progiem bo wtedy szkoda roboty i pieniedzy
 
Raz wyczyściłem cały gaźnik wydmuchałem i dalej to samo ale co do dyszy to nie wiem ponieważ silnik zachowuje się tak jakby miał za mało paliwa ale chyba znam powód właśnie króciec był zrobiony na szybko to pewnie jego wina ma nieszczelności co powoduje pobieranie lewego powietrza możliwe że dlatego praktycznie nie reaguje na kręcenie tą śrubką od regulacji mogę przekręcić ją o 3 obroty i nawet delikatnie chód silnika się nie zmienia o skokach nawet nie będę mówił bo jak wyjście w cyl ma kształt prostokąta to króciec między cyl jest okrągły
			 |  |  
	| 21-01-2023 22:47:54 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |