Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Pony] M2 różnice w ramie
Autor Wiadomość
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,720
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
M2 różnice w ramie
Witam wszystkich, mam pytanie które trochę być może pozwoli usystematyzować wiedzę motorynkową. Otóż jakiś czas temu zauważyłem, i pisałem nawet tu w jednym temacie, że ramy motorynek M2 się dosyć sporo od pewnego momentu różnią. Mniej więcej od 1984/1985r. główka ramy jest połączona z rurą główną nieco wyżej i pojawiło się wzmocnienie w połączeniu rury głównej z podsiodłową.

Stary typ ramy:
https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x9...417206.jpg

Nowy typ ramy:
https://archiwum.allegro.pl/oferta/romet...52140.html

Podejrzewam że zbiegło się ta zmiana z wprowadzeniem w 1984r. modelu M3, chodziło tu zapewne o unifikację i żeby silnik 025 lepiej pasował. W związku z tym mam kilka pytan na które może ktoś zna odpowiedź.

1. Kiedy dokładnie (miesiąc) wprowadzono model M3
2. Czy mocowania silnika mogły się różnić, bo czasem widać że silnik jest nieco bardziej obwisły, mówię tutaj zarówno o dwóch wersjach M2 jak i między M2-M3
3. Kiedy zlikwidowano ucho do głowicy
4. Niech mi ktoś wyjaśni jakie były rodzaje podnóżków i w jakich latach Wink
5. Były w końcu M3 z kierownicą na mostku?
6. Czy ramy różniły się rozstawem osi?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-02-2022 15:22:40 przez romek.)
12-02-2022 15:07:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: łogór 200
Dzisiaj 00:27:30
» Odpowiedzi: 220
» Wyświetleń: 16435
Komar 2351 + wyjaśnienie ...
Ostatni post: Dinozaur
Dzisiaj 00:05:53
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 71
Zlecę mały remont
Ostatni post: marcin1479
Wczoraj 19:50:39
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 32
Jawa babetta 215 motobaza...
Ostatni post: romek
Wczoraj 19:37:34
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 53
Czemu 14MC uchodzi za zły...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 15:27:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 34
Kupię silnik i osprzęt do...
Ostatni post: Jakub
Wczoraj 15:16:03
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 210
Jawa babetta 206
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 14:35:33
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 37
Jak ja się cieszę, że nie...
Ostatni post: jaro111
Wczoraj 13:22:27
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 53
Mapa cylindra delta rmr 2...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 11:43:09
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 38
Romet Komar 2350 '77
Ostatni post: romek
Wczoraj 08:43:27
» Odpowiedzi: 88
» Wyświetleń: 36265
Starzenie się mieszanki
Ostatni post: tomangelo
Wczoraj 01:01:31
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 475
Jawa babetta 207 - Kiedy ...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 00:31:24
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 2064
Plastikowe koło przekładn...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 00:20:21
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 1364
Pytania o odnośnie składa...
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 00:18:33
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 524
Gdańska Jawa Babetta 210
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 00:02:22
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 732

Reklama