| 
		
	 
		
			| 
					AWO 425 Turist 1956
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
	
		| Pinio   Złomowy łowca pierwszej kategorii
 
  
 
   Liczba postów: 593
 Imię: Bartek
 Skąd: Śląskie
 Pojazd: Romet Kadet
 
 | 
			| RE: AWO 425 Turist 1956 
 
				 (11-08-2015 10:59:32)bartosz1907 napisał(a):  kultowa maszyna, rób prawko i w trasę :-) no i potrzebne drugie siodełko...no potrzebne i już :-) 
Prawko to dopiero jak będę pełnoletni.   
A siodełko było razem z podnóżkami, leżą na półce w garażu. Przebyłem na nim wiele kilometrów jak byłem młodszy. Ale tata stwierdził, że siodełko "psuje linię" motora, więc zdemontował. Mocowania tłumika nie trzeba wcale przerabiać - tak jak jest, tak było z siodełkiem tylnim i podnóżkami.
 
  (11-08-2015 10:39:11)raterro napisał(a):  U mnie jak jest dźwignia w tym położeniu, to jest wbita 3, To jak masz wbity 4 bieg, to ona jest całkiem z tyłu? Przecież biegi są z luzu 1↓ 2↑(przy czym luz który jest pomiędzy 1, a 2 przeskakuje automatycznie, chyba, że się słabo wciśnie  ) 3↑ 4↑ dlatego sądzę, że 3  
 U mnie luz jest w poziomie, a 4 już w pionie.
 
Powiem tak. Nawet się nie bawiłem ręcznymi biegami, więc nie wiem jak to tam u mnie jest.    
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-08-2015 21:41:47 przez Pinio.)
 |  |  
	| 11-08-2015 21:38:00 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |