Witajcie. Otóż korzystając z okazji że w garażu zrobiło się trochę miejsca, postanowiłem zaprezentować na forum AWO mojego taty. Motor kupiony przez niego jakieś 23 lata temu, był w strasznym stanie, więc tata zrobił mu remont kapitalny (nowy lakier, szparunki, część chromów, mechanika silnika). Od tego czasu zrobił dużo kilometrow, ale ostatnio tata jakoś stracił ochotę do jazdy nim i AWO tak sobie stał w garażu aż do dzisiaj. Wyciągnąłem go, trochę otarłem z kurzu, napompowałem... Odpalił od pierwszego kopa
. Cały dzień sobie jeździłem po drodze koło domu ( brak prawka skutecznie ostudzał mój zapał do dalszej przejażdżki). Kto raz przejedzie się awokiem, pokocha tę maszynę
. Jednak co czterosuw to czterosuw, dajesz trójkę, 30 na godzinę i wydech jest bajeczny. W dodatku siedzi się bardzo nisko przez co motor wydaje się taki malutki. Do zrobienia byłoby ustawienie zaworów, bo szczerkocą. Wadą jaka dała się zauważyć mi dziś jest za mały promień skrętu. Jakby kto chciał to mogę dać filmik z odpalania. A tak się on prezentuje:
Piękny, dawaj ten filmik!
Kawal pieknej maszyny
Prezentuj reszte swoich i ojca maszyn
przepiękne awo a dzwięk tak jak kolega mówi bajeczny ... na miejscu nie podobają mi sie 2 rzeczy :V (jak zwykle) /.. ten (pseudo) śW Kysztof czi kij wie kto tam jest i brak śrubek na emblemacie..
(09-08-2015 22:31:20)Przemi998 napisał(a): [ -> ]Prezentuj reszte swoich i ojca maszyn
Najpierw muszę je wyciągnąć. Mam zamiar w najbliższych dniach wyciącnąc WSKę i sztywniaka.
(09-08-2015 22:41:38)xsaman napisał(a): [ -> ]na miejscu nie podobają mi sie 2 rzeczy :V (jak zwykle) /.. ten (pseudo) śW Kysztof czi kij wie kto tam jest i brak śrubek na emblemacie..
Krzysztof już był i szkoda było go zdejmować. Przynajmniej jest pamiątka po poprzednim właścicielu.
A co do braku śrubek to ćśśś, można przymknąć oko, trzeba było je na szybko założyć i nie było czasu myśleć o śrubkach
Lebki odciąć i przykleic do emblematu ... a szkoda że krzysiek zjeba u pokretlo swoimi gwintami
Wysłane z mojego GT-S7560 przy użyciu Tapatalka
Widzę, że już 2 AWO na forum, jak coś nie wiesz, to pisz do mnie na PW, bo jak nie ja, to tata będzie wiedział. Te emblematy, są z późniejszej produkcji, a bak jeszcze z początków, gdy emblematy były malowane, albo ktoś obrobił gwinty
.
P.S. dlaczego jak stał na stopkach (2 zdjęcie) to była wbita 3???
Już miałem pisać, że jak zobaczy ten wątek nasza dusza towarzystwa, nieoceniony, niezastąpiony, nieposkromiony, ulubiony raterro, to będzie zachwycony.
Takiego św. Krzysztofa montowałem ostatnio na obudowę na kierownicy w MZ Trophy
.
Fajny, bo widać stare, niedopicowane do końca elementy, na których ząb czasu odcisnął swoje piętno. Ma to swoje zalety niewątpliwie.
Piekny AWO taki klasyk trudno na ulicy spodkac. Ogladalem w okolicy AWO Sporta z papierami w stanie dobrym ale wlasciciel chcial 7 tys zl a takiej kaski nie posiadam ale motor mi sie podobal i odpalil za pierwszym kopem. Szkoda :-)
(10-08-2015 14:06:31)raterro napisał(a): [ -> ]jak coś nie wiesz, to pisz do mnie na PW, bo jak nie ja, to tata będzie wiedział.
Chłopie, mój tata ten motor rozłożył do śrubki i poskładał, nie mówiąc o dwóch innych silnikach poskładanych, więc raczej pytań miał nie będę.
(10-08-2015 14:06:31)raterro napisał(a): [ -> ]. Te emblematy, są z późniejszej produkcji, a bak jeszcze z początków, gdy emblematy były malowane, albo ktoś obrobił gwinty .
Emblematy są oryginalne z tego AWO, opuściły z nim fabrykę. Podczas malowania zostały zamalowane gwinty, i nie da się ich przykręcić.
(10-08-2015 14:06:31)raterro napisał(a): [ -> ]P.S. dlaczego jak stał na stopkach (2 zdjęcie) to była wbita 3???
Eee... Nie była... Był wbity luz, czemu sądzisz, że trójka?
U mnie jak jest dźwignia w tym położeniu, to jest wbita 3, To jak masz wbity 4 bieg, to ona jest całkiem z tyłu? Przecież biegi są z luzu 1↓ 2↑(przy czym luz który jest pomiędzy 1, a 2 przeskakuje automatycznie, chyba, że się słabo wciśnie
) 3↑ 4↑ dlatego sądzę, że 3
U mnie luz jest w poziomie, a 4 już w pionie.
Edit tak na szybko obrazek, mniej więcej tak
Za małe znaki, ale jak się powiększy, to widać
kultowa maszyna, rób prawko i w trasę :-) no i potrzebne drugie siodełko...no potrzebne i już :-)
(11-08-2015 10:59:32)bartosz1907 napisał(a): [ -> ]kultowa maszyna, rób prawko i w trasę :-) no i potrzebne drugie siodełko...no potrzebne i już :-)
Da się to zrobić, ale musi kupić podnóżki, siodełko, i przerobić mocowanie tłumika, na dolne, i o ile się nie mylę, musi sobie dorobić to mocowanie, ale zależy od modelu, z lewej strony widać ucho na mocowanie podnóżka, to i mocowanie tłumika powinno być
EDIT, na Google Grafika widać, że to tylko kawałek blaszki przykręcony do mocowania podnóżka, aczkolwiek kąt kolanka tłumika, może być przeszkodą
Te awo to strasznie powszechne maszyny już tyle moich znajomych je ma że hej nawet jakiś gościu w okolicy ma awoka
(11-08-2015 15:56:36)ProXiou napisał(a): [ -> ]Te awo to strasznie powszechne maszyny już tyle moich znajomych je ma że hej nawet jakiś gościu w okolicy ma awoka
Naklepali trochę ponad 200 000 wszystkiego.